  • 51. Data: 2018-08-08 12:33:55
    Temat: Re: Czym sklejać / naprawiać / montować plastik?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jesli to jest zatrzask, zaczep, czy inna bardziej obciazona czesc - to
    > sie nie da skleic, zaraz peknie :-(

    No niestety. Na ogół tak.

    > No i o tym pisalem.
    >
    > Tu uwaga - epoksydy do PS/ABS maja adhezje taka sobie.

    No zmatowić (a raczej poharatać) papierem trzeba, ale w sumie
    przyczypność jest ok. Moduł lustra bocznego (masywne dość) w motorze
    miałem tak sklejony epoksydem na szmatę (z wł. węglowego ale tu bez
    znaczenia) i przeżył ze 6 lat do złomowania motoru.

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2018-08-08 17:46:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 sierpnia 2018 23:23:23 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > No to daj linka i nie pierdol.
    To nie Ty pisałeś że chleb piecze sie w 200stC przez 2 godz?
    Daj też linka do swoich głupot w których

    > Problem jest w tym, że chleb wypieka się w
    > piecach nagrzanych nawet do 230-250 stopni Celsjusza. Później
    > temperaturę się obniża do 180'C.

    Przez dwie godz jak twierdziłeś do tej pory czy jednak doczytałeś(bo raczej w życiu
    nie piekłeś) i sprostujesz?

    > Co zaś się tyczy receptur pieczenia chleba to co "wypiekacz" to inna
    > receptura. Ty i ten drugi idiota Kris macie popierdółki do pieczenia
    > chleba drożdżowego.

    Tak, tak wiem- Ty miałeś Tefala o mocy 1,7kW. Piekłeś w nim czy nadzorowłeś
    pieczenie?

    > Tak, tu się używa mniej wody i ja się z tym nie
    > spieram.

    Uparcie sie spierasz od kilku dni, kilometry bzdur wypisujesz a później twierdzisz że
    nic takiego nie piałeś
    Robiłeś kiedykolwiek chleb na zakwasie? Stosuje się pół na pół
    > Spora część tej wody odparowuje w trakcie
    > pieczenia. Nie pisałem, że cała.

    Nie pisałeś? Liczyłes nawey ile energi trzeba aby o,8litra wody odparować z chleba

    > Ty i Kris kłamiecie pisząc, że ponoć
    > pisałem, że cała woda z chleba odparowuje i chleb jest całkowicie suchy.

    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.budowanie/B8
    7X9JkriQA/-zEU2XWqCQAJ
    "Policzmy ile potrzeba energii, aby podgrzać i odparować wodę, która
    znajduje się cieście."

    > Po prostu pozostawię to bez komentarza

    Twoje bzdury nie można bez komentarza zostawić bo ktoś kiedys przeczyta i pomyśli że
    tak ma być
    Pisz proszę tylko o tym o czym masz pojęcie
    O pieczeniu chleba nie pisz bo w życiu żadnego nie upiekłeś i masę bzdur w dwóch
    watkach(zaśmiecając je przy okazji) natworzyłeś.

  • 53. Data: 2018-08-08 22:33:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-08 o 17:46, Kris pisze:

> [...]
    > O pieczeniu chleba nie pisz bo w życiu żadnego nie upiekłeś i masę bzdur w dwóch
    watkach(zaśmiecając je przy okazji) natworzyłeś.

    Takiego chleba nie piekłem, bo to jest twój wymysł i twoja receptura.

    Po pierwsze nie pisałem, że piecze się 2 godziny w 200'C - to jest twój
    wymysł i konfabulacja.

    Nie pisałem, że z chleba cała woda odparowuje i znika - to także jest
    twój wymysł i konfabulacja.

    Jesteś zwykłym trollem-krętaczem, a przy tym tępym bucem. Nie mam
    zamiaru prowadzić dalszej dyskusji, bo nie zasługujesz na to.

    Każdy może przeczytać co napisałem i sam wyciągnie wnioski. Receptury
    pieczenia chleba są łatwo dostępne w necie i spokojnie można porównać
    kto pisze prawdę.

  • 54. Data: 2018-08-08 22:38:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wystarczy ze zacytowal co wypisywales? Jestes klamca.

  • 55. Data: 2018-08-08 23:00:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > wystarczy co wypisywales

    Tak samo myślę, że nie muszę się już tłumaczyć.

    > Jestem klamca.

    Dobrze chociaż, że jesteś tego świadomy.

    Jak widzisz też potrafię być miszczem cytowania tak jak wy :)

  • 56. Data: 2018-08-09 00:57:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestes gowniarzem i do tego klamca, znaczy sie typowym polskim wiejskim chujkiem.

  • 57. Data: 2018-08-09 08:01:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 Aug 2018 10:45:36 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Pomaga posmarowanie płyty Butaprenem. Po wyschnięciu Butaprenu przyłożyć
    > klips i mocno docisnąć.

    Zgadza się, butapren jest czasem nie do przebicia. Wieszaczki do
    ręczników z jakiegoś polistyrenopodobnego materiału kleić do kafelków w
    łazience na tą taśmę jaką maja fabrycznie - przerąbane, odpada najdalej
    po paru dniach pod ciężarem ręcznika, jakbyś nie czyścił powierzchni.
    Ale jak taśmę zeskrobać i nałożyć butaprenu na wieszaczek i na miejsce
    na kafelku, poczekać jak dobrze wyschnie i docisnąć, to trzyma latami.
    Szarpnięcie ręcznikiem czasem złamie wieszaczek a nie oderwie podstawy
    od kafla.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 58. Data: 2018-08-09 08:45:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2018 22:33:05 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]

    7X9JkriQA/-zEU2XWqCQAJ

    > Nie pisałem, że z chleba cała woda odparowuje i znika - to także jest

    Nie liczyłeś ilość energii niezbędnej do odparowania tej wody?

    > Jesteś zwykłym trollem-krętaczem, a przy tym tępym bucem. Nie mam
    > zamiaru prowadzić dalszej dyskusji, bo nie zasługujesz na to.

    Od urodzenia jesteś taki chamski czy po prostu teraz coś Tobie w życiu nie wyszło?
    Ani razu Tobie nie ubliżyłem a Ty wyzwiskami na lewo i prawo rzucasz. Może z kolegami
    w piaskownicy tak spróbuj?

    > Każdy może przeczytać co napisałem i sam wyciągnie wnioski.

    To fakt. Można przeczytać co napisałeś oraz to co napisałeś a twierdzisz że nie
    napisałeś

    > Receptury pieczenia chleba są łatwo dostępne w necie

    Oprócz czytania receptur upiecz kiedyś choć jeden chleb. Tylko mniej więcej wg tych
    receptur a nie wg tego co ostatnio wypisujesz bo wtedy szkoda mąki

    >i spokojnie można porównać kto pisze prawdę.

    Ano właśnie

  • 59. Data: 2018-08-09 10:17:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-09 o 08:45, Kris pisze:

    > Od urodzenia jesteś taki chamski czy po prostu teraz coś Tobie w życiu
    > nie wyszło?

    Tylko jak z chamami prowadzę dyskusję.

    > Ani razu Tobie nie ubliżyłem

    Jak widać kłamstwo to twoja natura.

    > a Ty wyzwiskami na lewo i prawo rzucasz.

    Wyzwiskami? Bo chama nazywam chamem? Debila debilem?

    > Może z kolegami w piaskownicy tak spróbuj

    Waśnie próbuję, ale jak widać jeszcze obydwaj (a może to jeden i ten
    sam?) nie dorośliście do piaskownicy, bo wszędzie brudzicie.
    Przypomnę, że ten wątek jest o klejeniu, a nie o "nadzorowaniu"
    pieczenia chleba.
    To, że zachowujesz się jak cham w stosunku do mnie, mnie to wali, ale
    chociaż uszanuj autora i nie zaśmiecaj mu jego wątku.

  • 60. Data: 2018-08-09 12:14:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2018 10:17:56 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Tylko jak z chamami prowadzę dyskusję.

    Czyli przy goleniu(wódy) sam z sobą gadasz

    > Jak widać kłamstwo to twoja natura.

    Dawaj linka

    > To, że zachowujesz się jak cham w stosunku do mnie, mnie to wali, ale
    > chociaż uszanuj autora i nie zaśmiecaj mu jego wątku.

    W tym wątku Twoich postów jest prawie dwa razy więcej jak moich więc kto tu zaśmieca?