  • 71. Data: 2018-09-19 17:54:28
    Temat: Re: Czym sklejać / naprawiać / montować plastik?
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 19.09.2018 o 16:27, Queequeg pisze:
> [...]
    ert-z-igla-25g-i6748048326.html

    > Stosowałeś ten klej? Myślisz że skleję nim odłamany kawałek plastiku w
    > skuterze?

    Stosowałem do modeli Fallera, jest rewelacyjny. W kwestii plastiku w
    skuterze nie mam żadnych doświadczeń, nigdy nie miałem skutera ;-)

    P.P.

  • 72. Data: 2018-09-20 02:34:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-19, Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> wrote:

    ert-z-igla-25g-i6748048326.html

    > Stosowałem do modeli Fallera, jest rewelacyjny. W kwestii plastiku w
    > skuterze nie mam żadnych doświadczeń, nigdy nie miałem skutera ;-)

    Zwykle ABS, czasami PP, rzadziej PC.
    Queequeg, wyjmij ze skutera, doczep do jakiegoś kawałka modelu Fallera i
    powtórz pytanie.

    --
    Marcin