  • 41. Data: 2017-11-29 19:34:47
    Temat: Re: [OT] Czyszczenie szafy - zegar MC1206
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/27/2017 11:04 PM, Zbynek Ltd. wrote:
    > Ciebie nigdy nie kopnął prąd z baterii 4,5V jak podłączałeś jakąś sporą
    > indukcyjność?

    A gdzie ja napisałem że to nie prawda? Narzekam że traumatyczne
    przeżycia nauczycielki wyprodukują nastepne pokolenie wycinaczy
    konfetii. Zmarnowane talenty.

  • 42. Data: 2017-12-02 17:21:39
    Temat: Re: Czyszczenie szafy - zegar MC1206
    Od: "R.L" <r...@w...pl>

    > To ten z tą psychodeliczną melodyjką? ;)
    > Ja dziękuję, ale jak ktoś uruchomi to niech wrzuci na YT - chętnie sobie
    > przypomnę.

    Nie wiem jak brzmi ta muzyczka - bo u mnie do tej pory dziala
    ten zegarek na tym MC1206- wlacza o 6.00 przez optotriaka radio -
    ewentualnie
    muzyczke z kartki swiątecznej :)
    Dawniej miałem zegarek na MC1201 plus budzik z wybieraną godziną
    budzienia na przełącznikach 1z10 na układach TTL,
    niestety podarowałem go komuś :(

  • 43. Data: 2017-12-02 20:22:22
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "R.L" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem jak brzmi ta muzyczka - bo u mnie do tej pory dziala
    > ten zegarek na tym MC1206- wlacza o 6.00 przez optotriaka radio -
    (...)

    Zdaje mi się, że kiedyś mój śp Ojciec sporządził był taki zegar i miałem
    okazję usłyszeć jego dźwięk. Szczegóły mi się zatarły, ale mniej-więcej
    kojarzy mi się to z mieszanką - trznadel i piła tarczowa, puszczone od tyłu.
    Niby melodyjka, ale melodii w tym tyle, co nic, zaś dźwięk właśnie wam
    opisałem. Nie pamiętam tylko, co to był za scalak, po 30 latach szczegóły w
    pamięci (mojej) poszły się kochać.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 44. Data: 2017-12-05 22:30:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 11/27/2017 11:07 AM, robot wrote:

> [...]
    >podstawowej (a uważam że znacznie więcej się powinno mieścić,
    >wliczając w to arduino).

    >Niestety nauczyciele byli bardziej zainteresowani robieniem aniołków
    >ze styropianu niż rysowaniem tych kresek i łaczeniem jakiś drutów.
    >Nie ma miejsca na jakieś niebezpieczne zabawki na prąd (jak
    >powiedziała jedna z uczestniczek, "pokopał ją prąd z baterii jak
    >dotykała dzwonka"). Z resztą na nic poza nozyczkami i kolorowym
    >papierem nie było miejsca bo nie było zaplecza (poprzednia dyrekcja
    >wyrzuciła "rupiecie").
    >Takie czasy. Sorki za offtopic ale jakoś mnie naszło.

    Idzie nowe. Ktos zaspamowal linkiem
    https://www.holyart.pl/boze-narodzenie/szopka-do-sam
    odzielnego-wykonania-i-miniatury/pompy-wodne-do-szop
    ki-i-silniczki
    https://www.holyart.pl/boze-narodzenie/szopka-do-sam
    odzielnego-wykonania-i-miniatury/efekty-szopka-centr
    ale-pompy-silniczki

    No i sam nie wiem co o tym sadzic ..
    -sa jeszcze ludzie, ktorym sie chce w to bawic ?
    -tylko tacy jeszcze zostali wsrod tych, ktorzy zainteresowani
    mechatroniką ?
    -ktos odkryl swieza nisze dla swoich towarow ?
    -cos dla religijnych rodzicow ... i nowoczesnych jednoczesnie, jest
    sposob na spedzenie czasu z synami ... a moze i corkami ?
    -Kosciol jakas akcje propagandowa wymyslil ? Ostatnio o spolecznej
    roli komputerow to slyszalem od dzialacza ZSMP.
    -pokute komus zadali ?
    -woda i prad to nie sa najlepsze polaczenia :-)

    No i naprawde nie wiem ... smiac sie, podziwiac nowe trendy, czy
    podziwiac handlowa glowe ...

    J.