  • 1. Data: 2017-11-25 21:19:23
    Temat: Dziwna różnicówka
    Od: Marek <f...@f...com>

    Na zachodzie mają dziwne różnicówki:

    https://www.sparkydirect.com.au/p/4803503/hager---rc
    bo-10amp-1p&n-6ka-c-curve-30ma-type-a-adc310t.html

    Rozumiem że to jest różnicówka z wyłącznikiem nadprądowym, ale
    dlaczego jest tylko 1 linia wejścia fazy (Line) bez N wejściowego za
    to jest N out??

    Tutaj na filmie też taka pokazuje, z N out ale bez N in:
    https://youtu.be/RnriL5iEmZs?t=4m3s

    Jak to się podłącza?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-11-25 22:22:41
    Temat: Re: Dziwna różnicówka
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-11-25 o 21:19, Marek pisze:
> [...]
    > out??
    >
    > Tutaj na filmie też taka pokazuje, z N out ale bez N in:

    http://www.hagerelectro.com.au/files/download/0/6537
    _1/0/ONEKONEKT_WEB.PDF

    strona 11

    Faktycznie dziwne rozwiązanie, przewód zerowy w postaci fabrycznego
    ogona "fly lead"
    Brakło miejsca na jeden zacisk ?

  • 3. Data: 2017-11-25 23:37:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 25 Nov 2017 22:22:41 +0100, Roman
    Rogóż<r...@s...krakow.pl> wrote:
    > Faktycznie dziwne rozwiązanie, przewód zerowy w postaci
    > fabrycznego
    > ogona "fly lead"
    > Brakło miejsca na jeden zacisk ?

    Na pierwszy rzut oka nie rozumiem jak to ma działać i jakie delta I
    to mierzy na tak wiszacym neutralu...

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-11-25 23:58:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 25 Nov 2017 23:37:03 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Na pierwszy rzut oka nie rozumiem jak to ma działać i jakie delta I
    > to mierzy na tak wiszacym neutralu...

    Dobra załapałem, ten kabel to wejście N zamiast zacisku, nazwa mnie
    zmyliła...

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-11-26 01:26:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Nov 2017 22:22:41 +0100, Roman Rogóż napisał(a):
> [...]
    _1/0/ONEKONEKT_WEB.PDF

    > strona 11
    > Faktycznie dziwne rozwiązanie, przewód zerowy w postaci fabrycznego

    A moze ... dostosowane do szyny zasilajacej po stronie sieci, a wtedy
    nie ma miejsca na N. Wiec zrobili kabelek.

    J.