  • 11. Data: 2010-06-07 10:06:59
    Temat: Re: [DC] Elektronik z Piaseczna
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Od razu weź po 150 + vat za "dzień dobry i do widzenia" ;-)

    -----

  • 12. Data: 2010-06-13 18:37:46
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Od razu weź po 150 + vat za "dzień dobry i do widzenia" ;-)
    >

    > -----

    Dzwonilem tam, gosc powiedzial zebym podjechal i zobaczy czy sie w ogole
    za to wezmie. Jak sie nie podejmie to poprostu nie i tyle.

    PZDr
    Adam

  • 13. Data: 2010-06-13 22:30:00
    Od: pj <p...@p...pl>

    Może Digicar, łąkowa 2, Żabieniec, warsztat w garażu, ogólnie bardzo
    pozytywne wrażenia.
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-06-13 22:45:21
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 13.06.2010 pj <p...@p...pl> napisał/a:
    > Może Digicar, łąkowa 2, Żabieniec, warsztat w garażu, ogólnie bardzo
    > pozytywne wrażenia.
    > Pozdrawiam

    Potwierdzam opinie. Zaraz za mostkiem (jadac od Warszawy) skrecic w
    prawo w łakowa i 50 metrów dalej po prawej stronie jest warsztat.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 15. Data: 2010-06-16 09:59:29
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:s...@c...net...

    > Potwierdzam opinie. Zaraz za mostkiem (jadac od Warszawy) skrecic w
    > prawo w łakowa i 50 metrów dalej po prawej stronie jest warsztat.
    >

    > --

    O toto dzieki, o to mi chodzilo, zaraz telefonu poszukam.

    PZDr
    Adam

  • 16. Data: 2010-06-17 18:03:20
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hva0a4$2pl$...@n...onet.pl...

> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:s...@c...net...

    > O toto dzieki, o to mi chodzilo, zaraz telefonu poszukam.

    OK, Splawil mnie.

    PZDr
    Adam