  • 1. Data: 2010-06-02 21:54:11
    Temat: [DC] Elektronik z Piaseczna, ewentualnie z Wawy
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Czesc.

    Nie moge znalesc mojego posta sprzed kilku lat, ktos mi podawal adres
    elektronika z Piaseczna z okolicy ul. Asfaltowej, w bocznej ulicy mial swoj
    warsztacik.

    Jak ktos ma do niego kontakt to bede wdzieczny.

    Ewentualnie do jakiegos innego elektronika co potrafi czytac schematy (albo
    nawet bez schematow), poslugiwac sie miernikiem i myslec.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-06-02 23:10:15
    Temat: Re: [DC] Elektronik z Piaseczna, ewentualnie z Wawy
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ewentualnie do jakiegos innego elektronika co potrafi czytac schematy
    > (albo nawet bez schematow), poslugiwac sie miernikiem i myslec.

    Jak znajdziesz takiego i sprawdzisz to napisz gdzie on jest w wAw :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-06-02 23:22:10
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hu6ct4$nli$1@news.onet.pl...

    > Jak znajdziesz takiego i sprawdzisz to napisz gdzie on jest w wAw :)
    >

    > --

    Napewno nie omieszkam.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-06-03 09:45:20
    Od: "Jarek" <j...@e...pl>

    > Ewentualnie do jakiegos innego elektronika co potrafi czytac schematy
    > (albo
    > nawet bez schematow), poslugiwac sie miernikiem i myslec.

    A co chcesz zrobić?

  • 5. Data: 2010-06-03 10:26:54
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

    > A co chcesz zrobić?

    Ogarnac elektronike w silniku Subaru (ktory jest zamontowany w innym
    samochodzie). Obecnie jest jakis problem najprawdopodobniej z czujnikime
    temperatury plynu w silniku. Bo im chlodniej na zewnatrz tym gorzej z
    odpaleniem samochodu. No i wywalic potem niepotrzebne kable.

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-06-03 16:43:37
    Od: "Jarek" <j...@e...pl>

> [...]
    > temperatury plynu w silniku. Bo im chlodniej na zewnatrz tym gorzej z
    > odpaleniem samochodu. No i wywalic potem niepotrzebne kable.

    A nie chodziło Ci o to:
    http://www.elektronika.com.pl/

  • 7. Data: 2010-06-03 17:35:43
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > A nie chodziło Ci o to:
    > http://www.elektronika.com.pl/

    O zadzwonie tam.

    Akurat nie o to mi chodzilo, bo tamten gosc mial w garazu warsztacik, ale
    bede mial chwile wolna to poszukam namacalnie./

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-06-03 20:39:41
    Temat: Re: [DC] Elektronik z Piaseczna
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    To może Grabowski, tylko drogo.....

  • 9. Data: 2010-06-03 21:01:29
    Od: "Jarek" <j...@e...pl>

    > To może Grabowski, tylko drogo.....

    W tym linku był właśnie Grabowski:)

  • 10. Data: 2010-06-03 21:09:31
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > W tym linku był właśnie Grabowski:)

    Bardziej by mnie interesowalo czy by ogarnal sprawe, uderze do niego.

    PZDr
    Adam