  • 11. Data: 2010-06-20 15:11:36
    Temat: Re: [DC] Ile za wynajęcie garażu?
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>

    > No tak, wszystko zależy od indywidualnych warunków, u mnie w normalnych
    > warunkach nie ma szans na zaparkowanie pod samym blokiem

    No i chyba o to głównie chodzi. To jest ulica Dąbrowskiego w DC,
    kto zna - ten wie. Nie ma szans na normalne zaparkowanie po godz.
    17tej. Stąd jak ktoś zarabia i go stać, to nie płaci za to, że sobie
    będzie coś tam naprawiał sam (szczególnie, że ten mój kanał ma
    z metr głębokości i w sumie nie wiem po co on jest), tylko kupuje sobie
    ubezpieczenie od codziennego wkurwiania się na brak parkingowych
    miejsc. Przyjeżdża, otwiera garaż, wprowadza furę, zamyka i śmieje
    się z krążących wkoło spanikowanych ludzi. Plusem oczywiście jest
    to, że pijak nie napisze mu gwoździem HUJ na masce.
    Trzy stówy za poczucie bezpieczeństwa to moim zdaniem nie tak
    wiele.
    Cholera, może mu podniosę ten czynsz? ;)

  • 12. Data: 2010-06-20 17:25:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kukikoko" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Trzy stówy za poczucie bezpieczeństwa to moim zdaniem nie tak
    > wiele.
    > Cholera, może mu podniosę ten czynsz? ;)

    Jeśli miałeś 15 innych zainteresowanych to jak najbardziej powinieneś.
    Gdyby się rozmyślił i zerwał umowę to będziesz mieć innych.

  • 13. Data: 2010-06-21 14:04:13
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Jeśli miałeś 15 innych zainteresowanych to jak najbardziej powinieneś.
    > Gdyby się rozmyślił i zerwał umowę to będziesz mieć innych.

    Ja bym tak co miesiąć +- 20 zł. Żeby ciągle lawirować między jednym, a
    dwoma chętnymi.

    --
    Mateusz Bogusz