  • 21. Data: 2014-03-13 15:50:54
    Temat: Re: [DC] Mandat za brak op?aty parkingowej
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    news:lfsf3i$v0j$1@usenet.news.interia.pl...
    > Dzięki za linka.

    Sam bylem ciekawy.

    > Nie znalazłem informacji wprost, że bilet bez wpisanego numeru
    > rejestracyjnego jest nieważny.

    Ale jest par 7.3.a

    > Przy okazji:
    > Trzeba by sprawdzić, czy uchwała miasta nie jest abuzywna w świetle
    > przepisów o ochronie danych. Nie znam ich, ale praktycznie wszędzie są
    > maskowane/zamazywane numery rejestracyjne. Słyszałem o kilku sprawach
    > sądowych związanych z ochroną numerów rejestracyjnych.

    Są maskowane ale nie z powodu ochrony danych osobowych tylko z powodu tego,
    "że miałeś być w pracy" a tutaj są zdjęcia "że byłeś u kochanki" i tylko z tego
    powodu.
    Inaczej należało by zabierać tablice zaraz po zaparkowaniu.

    J.

  • 22. Data: 2014-03-13 16:01:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-13 15:50, Jan Koval pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sam bylem ciekawy.

    > Ale jest par 7.3.a

    Zacytuję fragmenty:

    "opłaty za parkowanie (...) są pobierane (...)
    przez sprzedaż biletów kontrolnych, na których (...) zostanie
    jednoznacznie określony czas parkowania (...) oraz numer rejestracyjny"

    Ale na razie nie znalazłem nic o "nieważności" biletu z błędnie
    wprowadzonym lub "głupim" numerem. Powyższe dotyczy wnoszenia opłaty.
    Jeżdżę wieloma samochodami i czasem nie pamiętam numeru. Zresztą zawsze
    wprowadzam coś w stylu "-----" czy "XXXXXX" i czekam na reakcję SM ;)
    A kilka kontroli już było.

> [...]
    powodu.
    > Inaczej należało by zabierać tablice zaraz po zaparkowaniu.

    A co, jeśli jedna kochanka znajdzie bilet z datą i godziną z
    wydrukowanym adresem okolicy mieszkania drugiej kochanki, a my byliśmy
    rzekomo wtedy u chorej babci? :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2014-03-13 23:33:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Mar 2014 10:17:23 +0100, elmer radi radisson napisał(a):
    > Kto pisze? I gdzie, w Warszawie? Pierwsze slysze.

    No faktycznie - we Wroclawiu tez nie pisze.
    A wydaje mi sie ze kiedys pisalo ... czy to gdzie indziej pisali ?

    J.

  • 24. Data: 2014-03-14 09:28:14
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    > wprowadzonym lub "głupim" numerem. Powyższe dotyczy wnoszenia opłaty.
    > Jeżdżę wieloma samochodami i czasem nie pamiętam numeru. Zresztą zawsze

    Ja też nie znalazłem. :) Ale ten regulamin jest trochę koślawy - może dlatego.

    > A co, jeśli jedna kochanka znajdzie bilet z datą i godziną z
    > wydrukowanym adresem okolicy mieszkania drugiej kochanki, a my byliśmy
    > rzekomo wtedy u chorej babci? :)

    Ale to juz problem zamego zainteresowanego. Ja tylko dałem głupi przykład dlaczego
    ludzie sie boją ujawniać numery rejestracyjne samochodów na publikowanych zdjęciach.
    Numer rejestracyjny nie jest daną osobową w rozumieniu ustawy. W przeciwienstwie
    do numeru pesel (mimo podobienstw) czy publikacji wizerunku (po za kilkoma
    wyjatkami), które są
    ustawowo chronione.

    J.

  • 25. Data: 2014-04-02 14:29:28
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    W dniu 11.03.2014 23:49, J.F. pisze:
    > A sad oczywiscie uwierzy.
    > A przeciez pisze na bilecie - przechowywac starannie 5 lat.

    Nie pisze.

    Napisane też nie jest.

  • 26. Data: 2014-04-02 14:31:11
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    W dniu 11.03.2014 21:28, Arbiter pisze:
    > Dzi? dosta?em mandat w wysokosci 50z? od ZDM. Najbardziej wkurzaj?ce jest to
    > ze mandat dotyczy zdarzenia z wrze?nia 2013 oraz ?e nigdy nie mialem kwitka
    > od parkingowc?w z mandatem za szyb?. By?o to pod sklepem gdzie parkowa?em 10
    > min i jestem niemal pewien ze oplacilem parkowanie za 0,50pln. Moze tak byc
    > ze kwit oplacilem w parkomacie, nie wkladalem za szybe i poszedlem do
    > sklepu. Wr?cilem, mandatu nie bylo wiec po paru dniach wywali?em kwit oplaty

    Mam dokładnie tę sama historie, z tym, że bilet miałem. I tez mi
    przysłali po pół roku z okładem licząc że go wywaliłem. Cwaniaczki,
    nacięli się :). Napisałem odwołanie i wysłałem i ksero biletu. Naciągacze.

  • 27. Data: 2014-04-02 14:38:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl> wrote:

    > Mam dokładnie tę sama historie, z tym, że bilet miałem. I tez mi
    > przysłali po pół roku z okładem licząc że go wywaliłem. Cwaniaczki,
    > nacięli się :). Napisałem odwołanie i wysłałem i ksero biletu. Naciągacze.

    Trzeba bylo zadac zwrotu kosztow ksera i wysylki :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2014-04-02 14:55:51
    Od: Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl>

    W dniu 02.04.2014 14:38, AZ pisze:
    > Trzeba bylo zadac zwrotu kosztow ksera i wysylki :-)

    Jeśli idzie o wysyłkę zamierzałem nadać z adnotacja "koszty pokrywa
    odbiorca" ale żona kazała mi się nie wygłupiać ;)

  • 29. Data: 2014-04-02 15:03:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-02, Andrzej Zbierzchowski <n...@t...pl> wrote:

    > Jeśli idzie o wysyłkę zamierzałem nadać z adnotacja "koszty pokrywa
    > odbiorca" ale żona kazała mi się nie wygłupiać ;)

    Ja sie raz przeciagnalem z Allianzem po sadzie za rzekomo za pozno
    wypowiedziana polise OC bo nie chcieli sie zgodzic na pokrycie kosztow
    mojego udowadniania, ze nie jestem wielbladem. No to pokryli koszty
    sadowe - wiem, ze dla nich kasa zadna ale dla mnie przynajmniej
    satysfakcja :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200