  • 11. Data: 2015-04-14 12:30:17
    Temat: Re: DC Plac Bankowy- dojazd, parkowanie
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-04-14 07:19, Dominik & Co wrote:

    > Kawałek drogi.

    1 przystanek metrem lub autobusem.

    > A jak jest z parkomatami? Można płacić kartą płatniczą?
    > (mobilnie niestety nie wchodzi w grę).

    Zazwyczaj nie - ale pojawiły się gdzieniegdzie jakieś nowe, gdzie ZTCW
    już można.

    Aha, byłem dzisiaj w tamtych okolicach i widziałem sporo wolnych miejsc
    do parkowania na samym końcu Długiej, za Pizzą Hut, czyli po drugiej
    stronie al. Solidarności:
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,17,21.0022384,52.2
    453226?l=1982ca39f32b6069

  • 12. Data: 2015-04-14 13:45:07
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.04.2015 Uncle Pete <4...@g...com> napisał/a:

    > Zazwyczaj nie - ale pojawiły się gdzieniegdzie jakieś nowe, gdzie ZTCW
    > już można.

    Trudno, wezmę sakiewkę monet.

    > Aha, byłem dzisiaj w tamtych okolicach i widziałem sporo wolnych miejsc
    > do parkowania na samym końcu Długiej, za Pizzą Hut, czyli po drugiej
> [...]

    Dzięki za trop. Postaram się być na miejscu przed ósmą, może coś
    jeszze się znajdzie w okolicy. Jeśli nie, pojadę na Pl. Defilad.

    Dziękuję za porady- jutro wypróbuję w praktyce.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 13. Data: 2015-04-14 22:40:14
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-04-14 05:19, Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Kawałek drogi.
    >
    > A jak jest z parkomatami? Można płacić kartą płatniczą?
    > (mobilnie niestety nie wchodzi w grę).

    Nie we szystkich, trzeba by znaleźć kogoś kto wie, czy tam już
    wymienili...

  • 14. Data: 2015-04-16 10:22:40
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.04.2015 Przyjazny <p...@n...tld.invalid> napisał/a:

    > Nie we szystkich, trzeba by znaleźć kogoś kto wie, czy tam już
    > wymienili...

    Dla potomności: miejsc parkingowych w okolicy sporo, ja przed ósmą
    bez problemu zaparkowałem na Corazziego.

    Niestety, jak w średniowieczu, trzos dukatów okazał się niezbędny.