  • 1. Data: 2015-04-13 09:18:19
    Temat: DC Plac Bankowy- dojazd, parkowanie
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry Szanownym Grupowiczom,

    W środę 15 kwietnia ok. 8:30 rano będę musiał być
    służbowo na Placu Bankowym w Warszawie.

    Planuję wyjazd z Bełchatowa ok. 5:30.
    Dobrze myślę, że nie ma co kombinować z trasą dojazdu
    i klasycznie via Janki, al. Krakowska, al. Jerozolimskie,
    mimo spodziewanych korków?

    I druga sprawa- parking. Jak widzę na google maps
    jest tu sporo miejsc parkingowych (z tym, że chyba
    lepiej podjechać od Solidarności wcześniej Towarową
    bo miejsca są akurat z drugiej strony), ale jak z ich
    dostępnością o tej porze? Można w tamtejszym parkomacie
    zapłacić kartą?
    Ew. gdzie polecilibyście inny parking?

    Dzięki z góry za wskazówki, pozdrawiam,

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2015-04-13 10:16:24
    Temat: Re: DC Plac Bankowy- dojazd, parkowanie
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > bo miejsca są akurat z drugiej strony), ale jak z ich
    > dostępnością o tej porze? Można w tamtejszym parkomacie

    Jest jeszcze wariant zostawić samochód na P+R na Młocinach lub Ursynowie
    i dojechać metrem.

    Piotr

  • 3. Data: 2015-04-13 10:28:18
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 13 Apr 2015 07:18:19 +0000 (UTC)
    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Ew. gdzie polecilibyście inny parking?

    Najlepiej podjechać na Ursynów, zostawić auto na Park&Ride i dojechać
    sobie na Bankowy metrem w około 20 minut. Oszczędzisz i czas i nerwy na
    korki i szukanie mjesca do parkowania.
    Parkingi masz przy stacjach Imielin, Stokłosy i Ursynów.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 4. Data: 2015-04-13 11:01:48
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.04.2015 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:

    > Najlepiej podjechać na Ursynów, zostawić auto na Park&Ride i dojechać
    > sobie na Bankowy metrem w około 20 minut. Oszczędzisz i czas i nerwy na

    Brałem to pod uwagę, chyba tak będzie trzeba zrobić. Dziękuję.

  • 5. Data: 2015-04-13 11:18:15
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.04.2015 Uncle Pete <4...@g...com> napisał/a:

    > Jest jeszcze wariant zostawić samochód na P+R na Młocinach lub Ursynowie
    > i dojechać metrem.

    Myślałem o tym, niezbyt po drodze, ale rozważę.
    Tu nie będzie problemu z miejscem?

    Wolałbym płatny, ale bez martwienia się, czy będzie miejsce.

  • 6. Data: 2015-04-13 15:06:49
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-04-13 11:18, Dominik & Co wrote:

    > Myślałem o tym, niezbyt po drodze, ale rozważę.
    > Tu nie będzie problemu z miejscem?
    >
    > Wolałbym płatny, ale bez martwienia się, czy będzie miejsce.

    Te są w pewnym stopniu płatne - musisz przy wyjeździe pokazać minimum
    bilet dobowy: http://www.ztm.waw.pl/parkujijedz.php?c=116&

    Z płatnych parkingów - może na pl. Defilad? Zawsze są wolne miejsca.

    Piotr

  • 7. Data: 2015-04-13 19:24:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 13 Apr 2015 10:28:18 +0200, szerszen <s...@t...pl> wrote:

    >Parkingi masz przy stacjach Imielin, Stokłosy i Ursynów.

    Na Stokłosach już otworzyli? P&R na Ursynowie to koło 8.00 już lubi
    być zapchany na full. Ale obok jest parking strzeżony, nawet dwa,
    pewnie za parę groszy auto przetrzymają. Na Końskim Jarze jest parking
    osiedlowy, mozna tam poszukać miejsca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2015-04-13 21:06:59
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2015-04-13 o 11:01, Dominik & Co pisze:

    > Brałem to pod uwagę, chyba tak będzie trzeba zrobić. Dziękuję.

    Cześć. Nad stacją Metra Ursynów (róg Al. Komisji Edukacji Narodowej i
    ul. Bartoka) masz parking P&R a tuż obok parking strzeżony. To
    oczywiście wspomniana dzielnica Ursynów.

    Seco

  • 9. Data: 2015-04-13 21:56:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    jerzu wrote:

    > Na Stokłosach już otworzyli?

    tak. 1 kwietnia :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2015-04-14 07:19:35
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.04.2015 Uncle Pete <4...@g...com> napisał/a:

    > Z płatnych parkingów - może na pl. Defilad? Zawsze są wolne miejsca.

    Kawałek drogi.

    A jak jest z parkomatami? Można płacić kartą płatniczą?
    (mobilnie niestety nie wchodzi w grę).