  • 1. Data: 2015-04-13 10:06:41
    Temat: Kołobrzeg - Gostyń
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Planuje trasę z Kołobrzegu do Gostynia (wielkopolskie). Wyjazd ok 7 rano i
    trasą 163 na Wałcz a później 178 do Obornik gdzie wjeżdżam na DK11 .
    Jeździłem już kiedyś tą trasą i poza Poznaniem korków nie było. Jak to
    wygląda w tej chwili po oddaniu obwodnicy S11 ? Da się przejechać bez stania
    w korkach ? S11 chcę dojechać do A2 a później 432 do Gostynia. Na miejscu
    muszę być na ok 12,00 - 12,30 i nie mogę się spóźnić ;)

  • 2. Data: 2015-04-13 17:49:22
    Temat: Re: Kołobrzeg - Gostyń
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > Jeździłem już kiedyś tą trasą i poza Poznaniem korków nie było. Jak to
    > wygląda w tej chwili po oddaniu obwodnicy S11 ? Da się przejechać bez

    Na odcinku Oborniki-S11 trochę zwolnisz, oprócz tego żadnych korków nie ma.