  • 71. Data: 2011-07-13 22:15:11
    Temat: Re: [DC] szynomiszcz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.07.2011 21:54, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > A tu się nie zgodzę. Postawiono mi "zarzut" opuszczenia skrzyżowania gdy
    > sygnalizator X wyświetlał światło. Sąd nie wziął pod uwagę 3 spójnych
    > dowodów twierdzących, że takiego sygnalizatora tam nie ma. Zatem za czyn

    Na pewno nie wziął? A nie zapoznał się, ale na podstawie własnego
    "doświadczenia życiowego" postanowił odrzucić?

    > mi zarzucany ukarany być nie mam prawa. Ale to, że "niezbadane" są to i
    > ja dobrze wiem i mi mówić nie musisz.

    Tak czy inaczej życzę powodzenia, ale na sukces bym nie liczył.

    W sądzie trzeba zaczynać walkę z wykorzystaniem zawodowego kłamcy z
    układami w tym sądzie od pierwszej instancji.

  • 72. Data: 2011-07-13 22:15:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 21:27, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Kobieta wpieprzyła się przed tramwaj i to jest pierwszy błąd a drugi,
    > jeszcze gorszy, to NIEUMIEJĘTNOŚĆ poprawy pierwszego. Efekt widoczny na
    > filmie. To jest chore, że musi sie pojawić "instruktor" który powie w
    > którą stronę kręcić kółkiem.

    Chore to jest to, co Ty tutaj przedstawiasz. Agresja, brak tolerancji
    itd.

  • 73. Data: 2011-07-13 22:18:38
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

> [...]

    Noo, masz swieta racje. Jak sie wepchna na zakorkowane skrzyzowanie BW
    120/Grojecka 4 osobowki, to jest szansa, ze sie rozjada, albo sie miedzy
    nimi choc troche aut z Grojeckiej przecisnie. Jak sie wladuje autobus
    przegubowy - stoja wszyscy. I czasem tak przez kilka zmian swiatel...

    --
    Axel

  • 74. Data: 2011-07-13 22:18:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 22:13, Axel pisze:

    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > I mam nadzieje, ze w podobnej sytuacji mandat dostanie kierowca Laguny i
    > obaj motorniczy. Ich zakaz wjezdzania na skrzyzowanie, gdy nie ma
    > mozliwosci zjazdu tez obowiazuje.

    Zgadzam się, ale nie w zakresie motorniczego, na którym laguna
    regularnie wymusiła pierwszeństwo, który musiał hamować, a nie
    wpieprzał się na skrzyżowanie.

    > I oby taka lekcja podzialala skutecznie.

    Podpisuję się wszystkimi odnóżami...

  • 75. Data: 2011-07-13 22:21:28
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Ta... Następni kierowcy by uznali, że tramwaje nie wjeżdżają na tym
    > cyklu i by kompletnie zablokowali przejazd.

    Aha. A tak to byl odblokowany?

    --
    Axel

  • 76. Data: 2011-07-13 22:22:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 22:18, Axel pisze:

> [...]
    > nimi choc troche aut z Grojeckiej przecisnie. Jak sie wladuje autobus
    > przegubowy - stoja wszyscy. I czasem tak przez kilka zmian swiatel...

    A dali szansę przejazdu temu autobusowi? Jak nie dojedzie, to mu się
    w miejsce wpierniczy 4x4, znaczy właśnie te 4 osobówki....

  • 77. Data: 2011-07-13 22:37:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 21:54, 'Tom N' pisze:

    > [...]
    >
    > Oj, ja tez nie znam tego skrzyżowania, ale z tego co widzę na filmie, to
    > zaraz za trawnikiem zjechałbym maksymalnie w lewo (im dalej, tym tory bliżej
    > przerywanej, a wcześniej można więcej miejsca na lewym pasie zostawić) --
    > reszta by poszła z automatu i kilka samochodów z tyłu by sobie pojechało
    > prosto, a lewoskręt bez zakładki by wyszedł,

    Teoretyzowanie - Ty byś może sobie poradził, ja być może też, ale czy
    tak wygląda rzeczywistość?

    > Ale ja nie pisałem, że zrobiła źle, pisałem, że mogłaby lepiej :D

    No ba, rzadko kiedy się okazuje, że zastosowane rozwiązanie było
    optymalnie :)

  • 78. Data: 2011-07-13 22:38:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, Axel <a...@o...niespamuj.pl> wrote:

    > Aha. A tak to byl odblokowany?

    Bus jadący za tą kierowniczką zostawił miejsce, mogła wycofać. Jakby tam
    wjechało jeszcze parę samochodów to do zmiany świateł na pewno by się
    nie dało odblokować.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 79. Data: 2011-07-13 22:56:24
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > Zgadzam się, ale nie w zakresie motorniczego, na którym laguna
    > regularnie wymusiła pierwszeństwo, który musiał hamować, a nie
    > wpieprzał się na skrzyżowanie.

    Przyznaje sie, ze filmu nie ogladalem. Jesli musial hamowac, bo laguna mu
    zajechala droge, to oczywiscie mandatu nie dostanie.

    --
    Axel

  • 80. Data: 2011-07-13 23:02:23
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > A dali szansę przejazdu temu autobusowi? Jak nie dojedzie, to mu się
    > w miejsce wpierniczy 4x4, znaczy właśnie te 4 osobówki....

    Moglby zostawic miejsce na szerokosc jednej, no ale wtedy jest szansa, ze
    osobowka zostanie przed nim, wiec oczywiscie nie zostawi. IMHO na tym
    skrzyzowaniu zdecydowanie brakuj policji w momentach korkogennych. A
    przejazd od Wawelskiej do Banacha w czasie 1,5h, z powodow wp%^& sie m.in.
    autobusow (blokujacych rowniez tramwaje na Grojeckiej) i brak jakiegokolwiek
    patrolu (dzwonilem z korka pod 112 kilkukrotnie) uwazam za skrajne
    przegiecie. Za Banacha juz bylo zupelnie pusto.

    --
    Axel