  • 11. Data: 2009-05-29 08:47:00
    Temat: Re: DELL D430
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:gvlc50$ac5$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Seweryn" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    > dopoki go nie ukradna :)
    > A tak powaznie - mamy w firmie 6 sztuk modelu D420/430. Uzywa go
    > dyrekcja i prezes... pod wzgledem ergonomii i wygody jest bardzo dobry,
    > chociaz nie mam porownania z konkurencja...
    > Jedyne, na co narzekaja od czasu do czasu to slabe glosniki... Bardzo
    > sobie cenia port WWAN (czyli wbudowany modem gsm do internetu).
    > Z mojego punktu widzenia (informatyka) mogliby poprawic oprogramowanie,
    > ale tobie chyba to nie bedzie przeszkadzac, jesli nie jestes w domenie
> [...]

    Też mi się 12" dellki podobają, ale kto pomoże jak jest z gwarancją?
    Zamierzam kupić w Angli i mam obawy o gwrancję. B. proszę o akierowanie
    jak to jest u Della?

  • 12. Data: 2009-05-29 11:41:01
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On May 28, 10:35 pm, "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    wrote:
    [...]
    > Wiesz, ale tam jest wersja z koncowka C (zazwyczaj oznacza kolor), a nie N
    > (zazwyczaj oznacza network).
    > Jak rozumiem, nie masz karty sieciowej?

    Ależ oczywiście, że mam w niej kartę sieciową. Na obudowie widnieje
    1320cn. Nie wiem nawet czy istnieje niesieciowa wersja tej drukarki;
    może to jakieś niedopatrzenie w opisie produktu na tej stronie.
    Właśnie m.in. dlatego ją wybrałem, żeby reszta tzw. członków rodziny
    mogła drukować, kiedy mój PC jest wyłączony.

    > Co do drukarek DELLa, to jestem troche krytyczny
    [...]

    Być może masz rację. Nie znam ich drukarek na tyle dobrze, żeby się
    wypowiadać.
    Ta, którą właśnie kupiłem, w zupełności mnie satysfakcjonuje. Poziom
    hałasu na pewno nie jest wyższy od porównywalnej HP CP1515, których
    kilka mam w pracy.
    No i oczywiście jestem przekonany, że ktoś je robi Dellowi - przecież
    sam Dell niczego nie produkuje, a tylko składa do kupy, "trzyma
    patronat" nad kontrolą jakości, żeby im nikt "mary nie zrypał", a
    także wytycza standardy obsługi, interfejsów, sterowników etc. Np.
    monitory robi im m.in. Samsung i BenQ, płyty główne chyba Foxconn,
    Intel i inni, karty graficzne biorą jaki leci, czyli Sapphire, MSI
    itd. Dla mnie najważniejsze, że to wszystko trzyma się jakoś kupy,
    sterowniki do poszczególnych urządzeń nie gryzą się ze sobą, ani z OS.
    Gdzieś niedawno słyszałem, że tak właściwie, to wszystkie laptopy
    świata produkowane są tak naprawdę w dwóch tylko fabrykach, gdzieś w
    Korei. Robią je dla wszystkich wielkich i małych marek, według ich
    wytycznych. Nawet przez jakiś czas pamiętałem nazwy tych fabryk, ale
    brzmiały jakoś tak egzotycznie, że już mi wyleciały z pamięci. Ale nie
    wiem, ile w tym prawdy.
    W każdym razie nowy zakład Della w Łodzi powinien się chyba bardziej
    nazywać "składalnią" niż fabryką :)
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 13. Data: 2009-05-29 11:49:54
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On May 29, 9:47 am, "Adax" <A...@o...pl> wrote:
    [...]
    > Też mi się 12" dellki podobają, ale kto pomoże jak jest z gwarancją?
    > Zamierzam kupić w Angli i mam obawy o gwrancję. B. proszę o akierowanie
    > jak to jest u Della?

    Jeśli chodzi o laptopy Della, to ich gwarancja z założenia jest
    międzynarodowa. Czyli kupujesz lapka w UK, przywozisz do ojczyzny,
    dzwonisz do Della polskiego i prosisz o transfer gwarancji.
    Oczywiście gwarancję mogą Ci też przenieść przy okazji dzwonienia do
    nich z ewentualną usterką, ale trwa to chyba wówczas nieco dłużej,
    więc lepiej wyjdź sprawom naprzeciw i załatw to od razu.
    Z ciekawostek - kupiłem żonie Latitude D830 na rynku wtórnym i kiedy
    padła karta BT i zadzwoniłem do nich (mieszkam w Szkocji), poproszono
    mnie tylko o przefaksowanie dowodu zakupu, gdzie widniałoby moje
    nazwisko jako kupującego oraz nazwa firmy, od której kupiłem tego
    lapka, a która kupiła go wcześniej od Della i nadal figuruje w ich
    bazie pod numerem seryjnym tego lapka. Na drugi dzień w skrzynce
    znalazłem nową kartę BT.

    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki