  • 1. Data: 2010-02-20 10:12:33
    Temat: Prosze o pomoc w CallerID na modemie
    Od: Mariusz <a...@w...pl>

    Witam

    Posiadam program ktory pokazuje mi kto w danym momencie dzwoni, jest to
    wazny program w mojej pracy. W komputerze mam modem AC'97 i narazie
    zadne program jakie uzywalem nie wyswietlaja identyfikacji, wrecz nawet
    wypisuja ze modem jest niekompatybilny w Hyperterminalu pokazuje tylko
    RING i to wszystko ale, jezeli w Hyperterminalu wpisze komende AT#CID=1
    to nagle CallerID ozywa i od tego momentu pokazuje numer telefonu
    dzwoniacego ! Niby HURA ale dziala to tylko do rozlaczeniu modemu, po
    ponownym podlaczeniu nalezy wpisac ponownie AT#CID=1
    Przez to ze parametr nie jest na stale to w programie ktorego uzywam nie
    mam identyfikacji, czy mozna to jakos zmienic ?

  • 2. Data: 2010-02-20 19:08:47
    Temat: Re: Prosze o pomoc w CallerID na modemie
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu>

    Wiele modemów ma w swoich ustawieniach cos takiego jak sekwencja
    inicjalizująca. Mozna to ustawić w panelu sterowania / opcje modemu i
    telefonu. Wybrac modem, potem właściwości i zakładka zaawansowane. Tam jest
    pole: dodatkowa komenda inicjalizująca.
    Rożwnież dobre programy korzystające z modemu, umozliwiają wpisanie własnej
    komendy inicjalizującej. Spróbuj cos takiego znaleźć, jesli sposób z panelu
    sterowania nie zadziała.
    Jarek

  • 3. Data: 2010-02-23 09:07:51
    Od: "J@szek" <...@s...pl>

    > Witam

    [ciach]

> [...]
    > Przez to ze parametr nie jest na stale to w programie ktorego uzywam nie
    > mam identyfikacji, czy mozna to jakos zmienic ?

    Witam,

    A komenda AT&W nie zapisuje tych ustawień do pamięci modemu?

    Jaszek