eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2016-10-20 19:24:05
    Temat: Re: DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-10-2016 o 16:21, Jacek pisze:
    > W dniu 19.10.2016 o 23:38, Budzik pisze:
    >> Spotkalem się ostatnio w rozmowie z paroma osobami z twierdzeniem, ze na
    >> zywotnosc DPF dobrze wpływa, zeby jadac po trasie typu autostrada auto
    >> przegnac, czyli ze zamiast 110km/h lepiej jechac 130-140 (rozmowa
    >> dotyczyła akurat dostawczaka)
    >> Co miałoby to dawac?
    > Chodzi o to, zeby było duże obciążenie silnika, czyli dużo gorących
    > spalin do wypalania DPF. U mnie w 8 letnim doblo widzę, że, jak go mocno
    > pogonię na przykład pod górkę z ładunkiem, to w granicach 4-4,5 tys.
    > obrotów puszcza w rury dym.

    Wtryski do naprawy.


  • 12. Data: 2016-10-20 20:00:24
    Temat: Re: DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    >> Spotkalem się ostatnio w rozmowie z paroma osobami z twierdzeniem, ze na
    >> zywotnosc DPF dobrze wpływa, zeby jadac po trasie typu autostrada auto
    >> przegnac, czyli ze zamiast 110km/h lepiej jechac 130-140 (rozmowa
    >> dotyczyła akurat dostawczaka)
    >> Co miałoby to dawac?

    > Chodzi o to, zeby było duże obciążenie silnika, czyli dużo gorących
    > spalin do wypalania DPF. U mnie w 8 letnim doblo widzę, że, jak go mocno
    > pogonię na przykład pod górkę z ładunkiem, to w granicach 4-4,5 tys.
    > obrotów puszcza w rury dym.

    Ale skad przekonanie ze akurat wtedy włączy sie wypalanie?


  • 13. Data: 2016-10-20 20:00:24
    Temat: Re: DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil 'Model' k...@g...pl ...

    > Bo przy większej prędkości obrotowej silnika po prostu szybciej ten DPF
    > się wypali.

    ale to jest odpowiedz na ktore pytanie?


  • 14. Data: 2016-10-20 20:00:25
    Temat: Re: DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Także w aucie z drugiej ręki warto to zrobić po zakupie, podobnie
    > jak i wymienić olej

    Ja po zakupie robie prawie zawsze generalny przeglad - olej, filtry,
    rozrzad to podstawa. A przewaznie cos tam innego tez wyjdzie.


  • 15. Data: 2016-10-21 18:58:12
    Temat: Re: DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
    Od: Przemeq <p...@i...eu>

    W renault, dacia, nissan nie ma tego problemu.
    Silniki dci maja dodatkowy 5 wtryskiwacz w układzie wydechowym
    i czy się stoi czy jedzie filtr FAP się wypala.
    Od 4 lat jeżdżę megane III dci po 11 km do pracy w jedną stronę
    i czasami trasa i nic z filtrem się nie dzieje, oleju też nie przybywa.

    Przemeq


  • 16. Data: 2016-10-25 12:05:23
    Temat: Re: DPF - wypalanie serwisowe, zuzycie
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-10-20 o 13:18, Kamil 'Model' pisze:
    > W nowych autach niby są już montowane kontrolki wypalania DPF/FAP.

    Jak do tej pory niestety nie w Oplach - niestety, bo w przeciwieństwie
    do Vactry w Insigni i Astrze dużo trudniej zauważyć moment wypalania.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: