  • 1. Data: 2016-10-18 20:51:34
    Temat: Prośba o sprawdzenie VIN
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Prośba o sprawdzenie VIN-u w czymś lepszym niż darmowa szukajka.

    KMHSC81BP6U038024

    Wychodzą mi niespójności.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-10-18 21:02:33
    Temat: Re: Prośba o sprawdzenie VIN
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Prośba o sprawdzenie VIN-u w czymś lepszym niż darmowa szukajka.
    >
    > KMHSC81BP6U038024

    zamiatarko-polewaczka Broodway, 2011r
    kierownica po prawej stronie

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-10-18 21:12:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2016 21:02:33 +0200, PiteR napisał(a):

    > zamiatarko-polewaczka Broodway, 2011r
    > kierownica po prawej stronie

    Czemu zawdzięczam złośliwość?
    Takie prośby się tu pojawiają i są ludzie, którzy mają dostęp do lepszych
    narzędzi.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2016-10-18 21:21:13
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Maciek w

    > Takie prośby się tu pojawiają

    To dlaczego się nie stosujesz do nich? [1]

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2016-10-18 21:22:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Czemu zawdzięczam złośliwość?
    > Takie prośby się tu pojawiają i są ludzie, którzy mają dostęp do
    > lepszych narzędzi.

    sorry, nie mogłem się powstrzymać :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-10-18 21:25:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2016 21:21:13 +0200, 007 napisał(a):

    > To dlaczego się nie stosujesz do nich? [1]

    Jaśniej proszę...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2016-10-18 21:29:56
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Maciek w

    > Jaśniej proszę...

    Nie sraj avastem!

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2016-10-18 21:51:48
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 18.10.2016 o 21:25, Maciek pisze:

    > Jaśniej proszę...

    Musisz pisać jako Mariola.

    --
    Kaczin

  • 9. Data: 2016-10-18 22:38:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2016 21:22:01 +0200, PiteR napisał(a):

    > sorry, nie mogłem się powstrzymać :)

    Ja tu próbuję dojść, czy mam do czynienia z jakimś składakiem, a ten se
    jaja robi :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 10. Data: 2016-10-19 08:36:24
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-18 o 21:25, Maciek pisze:

    > Jaśniej proszę...

    Coś ci się do dupy przykleiło a żaby było jasno i klarownie to avast w
    sig-u :) skasuj to i nikt się nie będzie czepiał.
    Tu chłopaki mają rację z upomnieniem :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl