  • 21. Data: 2008-03-25 07:12:44
    Temat: Re: DSL TP - tylko według cennika?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 18 Mar 2008 03:13:51 +0100, markooff napisał(a):

    > A gdziez Ty wyczytales te swoje 350 zl ?? Odlaboga a czemu ja musze
    > placic tylko 220 za to samo ?

    Normalnie, w cenniku - 348 PLN netto, a do tego trzeba zabulić 799 PLN netto
    za aktywację. Promocji brak, jeśli pominąć pomyłkę pt. "promocja dla nowych
    firm" gdzie nie wiadomo po kiego grzyba wciskają ISDN (tzn. wiadomo po
    kiego - żeby potem kasować zań chore pieniądze).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 22. Data: 2008-04-16 21:43:54
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    markooff <m...@i...pl> wrote:

> [...]

    Może ktoś nie zauważył, pojawiła się nowa promocja, 'słoneczna'.

    a.

  • 23. Data: 2008-04-20 21:48:34
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Wemif pisze:

    > Może ktoś nie zauważył, pojawiła się nowa promocja, 'słoneczna'.
    >
    > a.

    tia i jest zajeku....bista bardziej niz 1x8mbit oplaca sie wziac 2x4mbit
    nie wiem czy ktos tam w tepsie mysli ale takich jogurtow to bym na
    madagaskar wyslal....

    pozdrwaiam
    SlawcioD

  • 24. Data: 2008-04-21 22:33:10
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik SlawcioD napisał:

    > tia i jest zajeku....bista bardziej niz 1x8mbit oplaca sie wziac 2x4mbit
    > nie wiem czy ktos tam w tepsie mysli ale takich jogurtow to bym na
    > madagaskar wyslal....

    Pamiętaj, że DSL-e TP karmią również urynanety...

    --
    TOM