  • 11. Data: 2008-03-05 22:41:31
    Temat: Re: DSL TP - tylko według cennika?
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Łukasz Pierzchalski napisał:

    > Skąd ta informacja? Jakiś pewniak? Od handlowca jakiegoś?
    > Szczerze jestem zainteresowany taką ofertą 1 na 1 o ile nie będzie w
    > cenie jak FR.....

    Poczytaj grupę nieco wstecz, a dowiesz się, że można dokupić upload 1M do
    DSL1000 ale cena wychodzi nieco... taka sobie.

    --
    TOM

  • 12. Data: 2008-03-05 23:51:19
    Od: "Bohdan" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kajetan Staszkiewicz"

    > Synchroniczne czy symetryczne?

    Już to wprowadziła i jest asymetryczne realizowane w technologi ADSL, a że
    UP i DOWN jest w tym przypadku równy to dla tego że ta technologia na to
    pozwala, ale dla wyższych szybkosci niż 1Mb/s już asymetria wyłazi.

    Bohdan

  • 13. Data: 2008-03-06 15:43:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 5 Mar 2008 19:13:15 +0100, Kuba napisał(a):

    > Siak nie ma jak jest? 6Mbps na 512 kbps również w Multimo. A jeśli
    > potrzebujesz stałą podsieć IP to IBD - promocje są, dobre ceny też. Skoro
    > Multimo działa to po co zmieniać na &tp?

    No właśnie szukam gdzie się da na tej stronie multimo CZEGOKOLWIEK o
    prędkości wychodzącej... W końcu mam - faktycznie, teoretycznie przy 6144
    jest 512kbps out...

    Tylko boję się jednego: 6144 to często jest zbyt wiele jak na wydajność
    linii. Gdy się ma neostradę, to jeszcze coś można zdziałać - i w razie czego
    przejść na niższą opcję. Gdy mam multimo, to w przypadku problemów
    technicznych mogę jedynie zadzwonić na infolinię multimo - a tamci po jakimś
    czasie przekażą to do tpsa... i nastąpi klasyczna spychologia, którą miałem
    już okazję zaobserwować przy problemach z przejściem neo->multimo :(

    Czy jest jakaś prosta metoda na sprawdzenie parametrów linii? Szukałem
    czegoś na ten temat ale wszędzie mowa o podłączeniu modemu tepsy i
    sprawdzaniu parametrów pod windows - tymczasem ja mam tylko starego asmaxa
    804gu i nie widzę niczego na temat siły sygnału... Jedyne co znalazłem to
    to:

    Modem Status:
    ------------------
    Connection Status: Connected
    Us Rate (Kbps): 320
    Ds Rate (Kbps): 1312
    Us Margin: 31
    Ds Margin: 31
    Modulation: 1
    LOS Errors: 0
    Ds Line Attenuation: 5
    Us Line Attenuation: 1
    Path Mode: Fast Path

    Jakieś sugestie jak to najprościej zrobić?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 14. Data: 2008-03-06 16:41:56
    Od: RaV <t...@o...pl>

> [...]
    > 804gu i nie widzę niczego na temat siły sygnału... Jedyne co znalazłem to

    Na twojej linii 6mbit powinno działać bez żadnych problemów, ale po
    przejściu na 6mbit najprawdopodobniej zmienią ci kodowanie na
    Interlaved, więc spodziewaj się wzrostu pingów o około 20-30ms.

  • 15. Data: 2008-03-08 19:05:10
    Od: Maciej Prażucha <m...@i...pl>

    RaV pisze:

    > Na twojej linii 6mbit powinno działać bez żadnych problemów, ale po
    > przejściu na 6mbit najprawdopodobniej zmienią ci kodowanie na
    > Interlaved, więc spodziewaj się wzrostu pingów o około 20-30ms.

    o, wytlumacz zasade dzialania tego kodowania
    mam dsl 4mb tp i tam mam 10ms
    i dwa gtsy 6mb i tutaj na dziendobry jest 60ms

    Czy tak samo sprawa wygladala by gdy bym mial dsl15mb w tp? w tym
    przypadku bylo by 5m do centrali

  • 16. Data: 2008-03-08 21:32:58
    Od: K <...@...c>

    Maciej Prażucha pisze:

> [...]
    > i dwa gtsy 6mb i tutaj na dziendobry jest 60ms
    >
    > Czy tak samo sprawa wygladala by gdy bym mial dsl15mb w tp? w tym

    opoznienie wynika tez z ustawien trybu pracy koncentratora, w zasadzie
    profilu dla konkretnego polaczenia (interleave, fast - nazewnictwo i
    ilosc opcji jest uzalezniona od sprzetu)

  • 17. Data: 2008-03-09 10:03:50
    Od: "HaQs" <t...@p...onet.pl>

    > Czy tak samo sprawa wygladala by gdy bym mial dsl15mb w tp? w tym
    > przypadku bylo by 5m do centrali

    W przypadku DSL15000 tpsa domyślnie włacza interlift(przeplot), i nie można
    go wyłączyć bo jak twierdzą to jest warunkiem dobrego działania usługi wiec
    nawet jak masz 10cm kabla do koncentratora to nie wyłaczą, zato dla niższych
    opcji można tyrknąć na 9330 /3/2/3 i utworzyć zlecenie zdjecia interliftu
    jeżeli takowy jest takze jezeli sie da to zdejmą

  • 18. Data: 2008-03-13 14:46:30
    Od: markooff <m...@i...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    > godziny, ale... No właśnie. Co mi po łączu skoro wychodzące jest nadal
    > 256kbps :(
    >
    > Zajrzałem na stronę TP - i widzę, że nie ma tam praktycznie NIC dla chętnych
    > wziąć DSL! Jest tylko pseudopromocja "pakiet dla nowych firm" - nic nie warta,
    > bo po pierwsze wciskają niepotrzebny ISDN, a po drugie dziękuję za
    > trzymiesięczne zwolnienie z opłat przy umowie 24-miesięcznej :)
    >
    > Czy ja źle szukam, czy też TPSA nie ma żadnej oferty dla kogoś kto chce mieć
    > więcej niż 256kbps przepustowości wychodzącej?

    Oczywiscie ze jest - sam posiadam takie lacze
    bierzesz 2Mbit/256 i doplacasz za podniesienie upstreamu np do 512 (50
    zl//mies)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2008-03-15 00:55:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 13 Mar 2008 15:46:30 +0100, markooff napisał(a):

    > Oczywiscie ze jest - sam posiadam takie lacze
    > bierzesz 2Mbit/256 i doplacasz za podniesienie upstreamu np do 512 (50
    > zl//mies)

    Ale trudno tę ofertę nazwać sensowną... 350 zł netto za 2M/512k?

    Pozdrawiam,

  • 20. Data: 2008-03-18 02:13:51
    Od: markooff <g...@n...free>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Ale trudno tę ofertę nazwać sensowną... 350 zł netto za 2M/512k?
    A gdziez Ty wyczytales te swoje 350 zl ?? Odlaboga a czemu ja musze
    placic tylko 220 za to samo ?
    :)

    Pozdrawiam
    markooff