  • 11. Data: 2009-04-18 07:25:06
    Temat: Re: DX900 Eten kiedy w Polsce
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Zapomnij, że HTC zrobi coś na dwie karty - ma za dobre układy z
    > operatorami i za bardzo o nie dba

    No to w takim razie cieszę się, że wczoraj podjąłem decyzję jaką podjąłem :)
    Swoją drogą szukając róznych info o 2xSIM zastanawiałem się jak to się
    opłaca w Azji. Tam jak patrzę dual sim to może nie norma, ale też nie
    pomijalny fragment rynku.
    Poza tym IMHO takie działanie wcale nie musi uderzyć w operatorów. Wystarczy
    trochę pomyśleć i wykorzytać to na swoją korzyść. Ja po prostu mam dość
    noszenia dwóch komórek, a obie i służbową i prywatną mam w plusie, więc
    simlock czy jego brak na tę sieć wcale nie przeszkodziłby mi wykorzystać
    numerów tak jak do tej pory.
    BTW ciekawym jaki procent telefonów HTC sprzedaje przez operatorów a jaki
    free i ile by stracił trochę oziembiając układy z operatorami.
    Przem

  • 12. Data: 2009-04-18 08:00:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Apr 2009 09:25:06 +0200, Przemek napisał(a):

> [...]
    > noszenia dwóch komórek, a obie i służbową i prywatną mam w plusie, więc
    > simlock czy jego brak na tę sieć wcale nie przeszkodziłby mi wykorzystać

    tu nie chodzi o uderzanie, tylko całkowity brak zainteresowania.
    Olanie przez operatorów jest przyczyną zaniku wielu bardzo ciekawych
    funkcji przewidzianych w telefonach GSM - np. AoC czy możliwości posiadania
    drugiej linii z drugim numerem na tej samej karcie SIM (ale wtedy
    oczywiście od tego samego operatora).
    Użyszkodnik ma dopłacać za kolejne usługi albo kupować wyższy abo do tego
    samego numeru, a nie szukać oszczędności na drugim numerze, nawet jeżeli to
    numer z tej samej sieci (nie wspominajac o sieci konkurencji)
    Samsung jest znacznie silniejszą firmą od HTC - znajdziesz któregokolwiek
    DUOS w ofercie jakiegoś operatora? A to są taniutkie i prościutkie
    telefony.

    > BTW ciekawym jaki procent telefonów HTC sprzedaje przez operatorów a jaki
    > free i ile by stracił trochę oziembiając układy z operatorami.

    przez pierwsze 4 lata sprzedaży - 100% jeżeli nie liczyć tego co
    sprzedawało iMate i Qtek (a nie były to duże ilości).
    Dopiero od 2006 roku sprzedają luzem i wciąż to nie są duże liczby. Zresztą
    jak u każdego innego producenta - sprzedaż luzem to będzie jakieś 10% albo
    mniej całości sprzedaży. A szkoda.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 13. Data: 2009-04-18 13:01:48
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

> [...]
    > Zresztą jak u każdego innego producenta - sprzedaż luzem to będzie
    > jakieś 10% albo mniej całości sprzedaży. A szkoda.

    No tak, w tym momencie to szkoda :(
    Przem