  • 21. Data: 2016-05-25 14:25:44
    Temat: Re: Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 25 May 2016 13:10:51 +0200, J.F.

    > Liwiuszu, ale czy myslisz, ze w USA nic nie robia,
    >t ylko paski maluja ?
    > Musi sobie ten system z tym radzic.

    Autor filmu wspominał, że auto przejeżdżało skrzyżowanie, do tego po łuku
    (od 22:30 o tym mówi), gdzie nie było "pasków", AP poradził sobie i auto
    nie wylądowało w polu. Zresztą wystarczy zerknąć jak mizerne są te
    istniejące pasy, czasem ledwo je widać.

    Jak dla mnie 37 minut jazdy na AP vs 7 ręcznie to całkiem niezły wynik i
    chętnie bym coś takiego posiadł aby nie ściskać w kółko kierownika.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2016-05-25 14:33:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 25 May 2016 13:59:48 +0200, kor_nick

    > a ubezpieczalnia na to: OC x 5, AC x 10 ;)

    Jak się będzie AP rozbijał raz w tygodniu, to właściciel
    bedzie miał tak czy siak zwiększone ubezpieczenie. :P

    Inna sprawa, że wszystko jest dla ludzi, tylko jeszcze nie
    wszyscy ludzie dorośli do korzystania ze wszystkiego.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2016-05-25 14:42:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 24 May 2016 18:12:31 -0500, Pszemol

    > Kup sobie teslę z autopilotem, wyśpisz się przed pracą:

    https://youtu.be/e0NDX1W6eYs?t=8m15s
    heh :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2016-05-25 15:40:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-05-25 o 14:42, Myjk pisze:
    > Tue, 24 May 2016 18:12:31 -0500, Pszemol

    > https://youtu.be/e0NDX1W6eYs?t=8m15s
    > heh :P

    Ale głupek - ja w takiej sytuacji normalnie wsiadam lewymi drzwiami...
    :-P A on chyba chciał zaszpanować :-)))

    Ps. Jakie auta mają "pilota/smartfona z parkowaniem"? Na ciasne miejsca
    jak znalazł...

    T.

  • 25. Data: 2016-05-25 16:54:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-25 o 13:10, J.F. pisze:

    >Toż chciałbym właśnie zobaczyć jak sobie radzi na drogach stricte źle
    >oznakowanych.

    https://youtu.be/TsaES--OTzM?t=139
    https://youtu.be/_qE5VzuYFPU?t=40

    To naprawde jest kawal poteznej "sztucznej inteligencji".
    Ale i ta moze sie pomylic.

    Ale i ludzie sie myla.

    J.

  • 26. Data: 2016-05-25 21:09:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-25 o 10:52, Liwiusz pisze:

    > Garaż może mieć w środku drzwi do domu takie, jak wejściowe.

    Może mieć a może i nie mieć. A jak ma to mogą nie być zamykane bo
    to wszak drzwi wewnętrzne. :-)

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2016-05-26 02:18:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > Obejrzałem ten filmik. Kilka wniosków.
    > 1. Normalnie niespotykane, żeby Amerykaniec miał dashkamerkę w aucie :-)
    > 2. Gość nadaje przez prawie 50 minut - dziób się mu nie zamyka.
    > 3. U nas taka jazda by się nie sprawdzała - kamera rozpoznaje linie wzdłuż
    > jezdni - często są u nas wytarte i d...
    > 4. Ciekaw jestem, jak by to ustrojstwo zareagowało na jakiegoś crazy
    > drivera, który zajechałby drogę z sąsiedniego pasa.

    Nie jest to tylko rozpoznawanie białych linii na drodze...
    System jest o wiele, wiele bardziej mądrzejszy niż Ci się wydaje.
    Tu masz podobny system opracowywany przez Googla:
    http://www.motorauthority.com/news/1102875_google-ex
    plains-how-its-autonomous-lexus-ran-into-a-bus-video
    Obejrzyj sobie to wideo, dowiesz się sporo jak to działa.

  • 28. Data: 2016-05-26 02:23:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > W jakich miejscach?
    > W takich, gdzie może nas zastać złe oznakowanie?
    >
    > Czyli wszędzie, co prowadzi do wykoncypowania, że ten cały system
    > automatycznego auta to shit.

    Malkontencji byli zawsze i wszędzie...

    Na kończu XIX i początku XX w, gdy samochody wchodziły
    w użytek tacy jak Ty nakazywali przed każdym autem iść pieszemu
    z flagą i ostrzegać pieszych przed diabelską maszyną :-)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Red_flag_traffic_laws

  • 29. Data: 2016-05-26 02:36:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:ni41ut$f5p$1@node1.news.atman.pl...
    > ale ponieważ są to systemy niebezpieczne powinny być po prostu zakazane.

    :-)))

    Samoloty też są niebezpieczne. Powinny być zakazane.
    Niedawno spadł jeden lecący do Egiptu. Zakazać! Już!

    > Pewnie sporo - jeżdziłem kiedyś krórko jakimś wypasionym służbowym
    > mercedesem - piskało to w mieście co chwilę, więc wyłączyłem.
    > Niewykluczone, że dało się konfigurować ale nie miałem do tego
    > cierpliwości, poza tym dostałem go na kilka tygodni, więc nie chciało mi
    > się z tego doktoryzować. Ale na autostradzie już działał prawidłowo - jak
    > piskał, to znaczyło że trzeba popatrzeć o co chodzi. Ale on stary był,
    > więc może teraz to lepiej działa.

    Jeździłem niedawno nową Hondą Accord w USA.
    Prawie za każdym razem pikała gdy zmieniałem pasy ruchu
    lub wyprzedzałem i wracałem na swój pas. Dealer siedział
    cicho i w spokoju aż zapytałem, wtedy grzecznie wytłumaczył
    że zostawiam bardzo mały odstęp pomiędzy tyłem mojego
    auta a samochodem za mną, i system mnie ostrzegał że
    nie ma miejsca :-) Taki system jak sam widzisz, wręcz przeciwnie:
    pomaga ludziom jeździć bezpieczniej :-)

  • 30. Data: 2016-05-26 07:57:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 26.05.2016 02:36, Pszemol wrote:

    > :-)))
    >
    > Samoloty też są niebezpieczne. Powinny być zakazane.
    > Niedawno spadł jeden lecący do Egiptu. Zakazać! Już!

    Oddychanie zaniczyszczonym powietrzem też. Zakazać oddychania.

> [...]
    > auta a samochodem za mną, i system mnie ostrzegał że
    > nie ma miejsca :-) Taki system jak sam widzisz, wręcz przeciwnie:

    Jestem przekonany, że na pustej drodze by nie piszczał;)

    Shrek