  • 31. Data: 2016-05-26 10:21:04
    Temat: Re: Daleko jeździsz rano w korkach do pracy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 25 May 2016 19:23:51 -0500, Pszemol

    Czyli jednym słowem, ciemnogórd. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 32. Data: 2016-05-26 10:25:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 25 May 2016 15:40:19 +0200, T.

    > Ale głupek - ja w takiej sytuacji normalnie wsiadam lewymi drzwiami...
    > :-P A on chyba chciał zaszpanować :-)))

    W sumie w Tesli jest łatwiej, bo się na drążek ani na ręczny nie nadzieje
    przy przemycaniu się na drugi fotel. Ale lusterko wsteczne można nadal
    czołem (zwłaszcza jeśli ktoś ma wysokie) skasować. :>

    Gorzej jak z dwóch stron ktoś się tak ustawi. :P BTW, ciekawe czemu z
    drugiej strony auta nie dostawili, czyżby wtedy się nie dało tak wyjechać?
    :>

    > Ps. Jakie auta mają "pilota/smartfona z parkowaniem"?
    > Na ciasne miejsca jak znalazł...

    Niby tym się da, pytanie czy tolerancję odległości do drugiego pojazdy da
    się zmniejszyć... ;P Inna sprawa, że strach w takiej sytuacji co zrobi
    właściciel (firmowego) diesla żeby się dostać do swojego zastawionego auta.
    :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 33. Data: 2016-05-26 10:38:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 26.05.2016 10:25, Myjk wrote:

> [...]
    > właściciel (firmowego) diesla żeby się dostać do swojego zastawionego auta.

    No właśnie - bo podejście - ja dam radę zaparkować i dupie mam, że
    zastawię innych to jednak czyste buractwo. Więc nie ma co się dziwić, że
    powszechnej miłości na dzielni budzić nie będzie. Kwestia czasu i
    sposobu aż ktoś buraka utemperuje.

    Shrek

  • 34. Data: 2016-05-26 13:03:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Może mieć a może i nie mieć. A jak ma to mogą nie być zamykane bo
    > to wszak drzwi wewnętrzne. :-)

    Dokładnie, a dodatkowo drzwi często teraz jest więcej - spiżarnia, pokój
    techniczny - a w nim często "serce domu".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2016-05-26 14:31:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    > Wed, 25 May 2016 19:23:51 -0500, Pszemol

    > Czyli jednym słowem, ciemnogórd. ;P

    Ja Ci powiem że o angielskim pomyśle słyszałem, ale to
    co wyczytałem tam w wiki o amerykańskim pomyśle to
    już przechodzi ludzkie pojęcie jak silny może być ludzki
    strach przed nieznanym a głupie mogą być pomysły
    wymyślone pod wpływem takiego strachu.

  • 36. Data: 2016-05-26 14:33:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:ni638l$hpb$2@node1.news.atman.pl...

    > Oddychanie zaniczyszczonym powietrzem też. Zakazać oddychania.

    A jakie nurkowanie niebezpieczne? Narciarstwo też...
    Rowery - zabójcze. Nie mówiąc już o wędkowaniu, tylu się utopiło.
    Zakazać, zakazać, zakazać. Bezpieczeństwo ponad rozum.

    > Jestem przekonany, że na pustej drodze by nie piszczał;)

    Też uważam że to wina reszty użytkowników drogi, nie moja ;-)

  • 37. Data: 2016-05-27 13:21:32
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 26.05.2016 o 02:18 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > Tu masz podobny system opracowywany przez Googla:

    No właśnie o tym jest dyskusja, że nie podobny.
    Google robi autonomiczny samochód, który ma sobie całkowicie sam radzić na
    drodze od początku do końca. Nie ma on procedury "wyłączam się, dalej
    kierujesz sam kierowco".

    --
    SW3
    ----