  • 1. Data: 2019-09-07 09:50:49
    Temat: Dashcam w Niemczech
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=Dt8V3WCcn8U&lc=z22lj
    zrzhm3whhrtaacdp435cbtzwv3t3ndz1hhl0mtw03c010c.15678
    40138868554

    ja tu widze nastepujace wykroczenia nieoznakowanego radiowozu :-)

    -przekroczenie predkosci
    -wyprzedzanie prawym pasem
    -spowodowania zagrozenia w ruchu drogowym

    kto da wiecej ?

  • 2. Data: 2019-09-07 10:42:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj im mandat.

  • 3. Data: 2019-09-07 11:41:49
    Temat: Re: Dashcam w Niemczech
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    I klapsa w pupę

  • 4. Data: 2019-09-07 11:43:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-07 09:50, p...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > -przekroczenie predkosci
    > -wyprzedzanie prawym pasem
    > -spowodowania zagrozenia w ruchu drogowym

    Wszędzie znajdzie się ścierwo

    Tak czy siak, bardzo dobry przykład na to jak w Niemczech jeździ się lewym.