  • 1. Data: 2019-09-03 20:35:10
    Temat: Ułańska fantazja cechuje nasz naród
    Od: p...@g...com

    3335,koscian-ulanska-fantazja-nietrzezwego-kierowcy-
    po-badaniu.html#a=66&c=159&s=BoxNewsImg6

    A może raczej bezdenna głupota ?
    Jak tępym dzbanem trzeba być żeby odwalić taki numer ?

  • 2. Data: 2019-09-04 21:14:50
    Temat: Re: Ułańska fantazja cechuje nasz naród
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    p...@g...com w
    ups.com>:

    3335,koscian-ulanska-fantazja-nietrzezwego-kierowcy-
    po-badaniu.html#a=66&c=159&s=BoxNewsImg6

    > A może raczej bezdenna głupota ?

    A może by tak zacytować?

    "03.09.2019 18:13

    Feralny kierowca zjawił się na komendzie w Kościanie w okolicach godziny
    19.00.

    -- Fajne, o 18 autor wiedział, że o 19 była wizyta

    41-latek poprosił policjantów, by sprawdzili, czy może już prowadzić auto.
    Badanie alkomatem wykazało, że minie jeszcze kilka godzin nim będzie mógł
    podróżować samochodem w charakterze innym niż pasażer.

    -- kilka godzin

    Petent poinformowany, że nie mam mowy o tym, by prowadził, opuścił komendę.

    --petent...

    Kilka minut później policjantów pełniących służbę na dyżurce

    --liczba mnoga dyżurnych...

    bardzo zdziwił widok z kamer monitoringu. Ten sam mężczyzna, który dopiero
    co dowiedział się, że ciągle jest pijany, siedział za kierownicą swojego
    samochodu i najspokojniej na świecie wyjeżdżał z policyjnego parkingu.

    Szczęśliwym zbiegiem okoliczności na przerwie w komendzie przebywał akurat
    patrol ruchu drogowego.

    -- po prostu traf!

    Panowie z drogówki zatrzymali nietrzeźwego kierowcę kilkadziesiąt metrów od
    budynku.

    -- aaa, czyli na dyżurce sobie siedzieli na przerwie i w sekundzie wybiegli
    odpalili swoje motory i złapali po 5 sekundach

    Wtedy też ponownie przeprowadzono pomiar alkoholu w wydychanym powietrzu -
    odczyt pokazał 2,6 promila.

    -- no zajebiście, a wcześniej było o kilku godzinach

    Nietrzeźwy kierowca dalej już nigdzie nie pojechał. Policjantów niezmiernie
    zaskoczyło, że w tym samym samochodzie na miejscu pasażera siedziała trzeźwa
    kobieta. Z uprawnieniami do kierowania.

    --ciekawe skąd wiedzieli, że ma uprawnienia

    W policyjnym komunikacie czytamy podsumowanie tej historii - "Ułańska
    fantazja cechuje nasz naród".
    "

    > Jak tępym dzbanem trzeba być żeby odwalić taki numer ?

    Jeszcze się sezon ogórkowy nie skończył jak widać, ale po co to tu wklejasz,
    to jest dopiero zagadka! Taka bez spacji przed znakiem przestankowym.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-09-05 08:13:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-09-04 21:14, 'TomN' wrote:
    > "03.09.2019 18:13
    >
    > Feralny kierowca zjawił się na komendzie w Kościanie w okolicach godziny
    > 19.00.
    >
    > -- Fajne, o 18 autor wiedział, że o 19 była wizyta

    Fajnie, że Ty wiesz, że on pisał to w dzień zdarzenia :)

    Pozdrarwiam
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2019-09-05 09:28:26
    Od: z <...@...pl>

    Takie uogólnienie w tytule zrobiłeś celowo czy Ci tak pispadkiem wyszło?
    (uwaga płachta na byka) ;-)

  • 5. Data: 2019-09-05 10:26:12
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-09-05 09:28, z wrote:
    > Takie uogólnienie w tytule zrobiłeś celowo czy Ci tak pispadkiem wyszło?
    > (uwaga płachta na byka) ;-)

    To był cytat.

  • 6. Data: 2019-09-05 11:57:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-09-05 o 10:26, Uncle Pete pisze:
    > To był cytat.

    i znacznie lepszy od tytułu artykułu ;-)

  • 7. Data: 2019-09-05 15:58:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 'TomN',

    [...]

    > zaskoczyło, że w tym samym samochodzie na miejscu pasażera siedziała trzeźwa
    > kobieta. Z uprawnieniami do kierowania.

    > --ciekawe skąd wiedzieli, że ma uprawnienia

    Bo im powiedziała, gdy zaproponowano parking policyjny za kilkaset
    PLN?

    [...]

    --
    Best regards,