  • 11. Data: 2018-08-14 14:06:25
    Temat: Re: Dekle do felgi
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 13 Aug 2018 06:58:16 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski
    <D...@g...pl.invalid> wrote:

    >Są felgi Stilauto, jak na obrazku:
    >https://zapodaj.net/2709bb9beb44a.jpg.html
    >oznaczenie SR 300/15P
    >Dekiel zapewne powinien zakrywać śruby.

    Przypominają mi felgi z Renault. Może to jest jakiś trop?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2018-08-20 11:14:44
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-13 o 11:43, Yogi(n) pisze:

    > Napisz do producenta, może podeśle, albo wskaże gdzie szukać w Polsce.

    Może? W każdym ASO można kupić oryginalne części.

  • 13. Data: 2018-08-20 19:31:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-13 o 12:07, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Dzięki, popytam jeszcze w lokalnych szrotach wskazując te tropy.

    o-milano-i6862539097.html

    > Może. Ale 70 zł za sztukę, jak mam wydać 280 zł na kołpaki,
    > to już wolę ca 500 zł za komplet felg w przyzwoitym stanie...

    Czekaj a Ty myślałeś że za 100kupisz dekielki?
    Weź zawieź na złom te trupy i kup kpl ładych felg.

    Lewis

  • 14. Data: 2018-08-20 19:32:09
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-13 o 14:33, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Dzięki, to może być faktycznie być dobre rozwiązanie, jak utnę
    > zatrzaski to będą w miarę płaskie?

    A później pojawi się kolejny post, panowie coś mi bije kierownica przy
    80km/h

    Lewis