  • 1. Data: 2018-08-11 10:07:37
    Temat: Dokładamy do Tesli :-)
    Od: kk <k...@o...pl>

    "... cierpiąca z powodu "klęski urodzaju" Tesla, która ma poważne
    problemy z zaspokojeniem popytu, na każdym sprzedanym aucie traci
    średnio około 11 tys. euro"

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a27

    Pogadajmy o Twizy :-)

  • 2. Data: 2018-08-11 20:32:54
    Temat: Re: Dokładamy do Tesli :-)
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 11.08.2018 o 10:07, kk pisze:
    > "... cierpiąca z powodu "klęski urodzaju" Tesla, która ma poważne
    > problemy z zaspokojeniem popytu, na każdym sprzedanym aucie traci
> [...]

    A może wrzućmy cię do KF'a?
    Dobry pomysł.

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2018-08-11 21:04:14
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-11 o 20:32, Kaczin pisze:

    > A może wrzućmy cię do KF'a?
    > Dobry pomysł.

    Czy jak mnie już wrzucicie do tego KF to będę mógł "Wam" powyrzucać do
    woli? :-)

  • 4. Data: 2018-08-11 21:26:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 11 sierpnia 2018 20:32:56 UTC+2 użytkownik Kaczin napisał:

    > A może wrzućmy cię do KF'a?
    > Dobry pomysł.

    uzasadnić powinieneś
    Bo tak wrzucać aby wrzucać to bezsens.
    No chyba że Ty z tych co rekordy objętości kf ich rajcują;)

  • 5. Data: 2018-08-11 21:45:07
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 11.08.2018 o 21:26, Kris pisze:

    > uzasadnić powinieneś
    > Bo tak wrzucać aby wrzucać to bezsens.
    > No chyba że Ty z tych co rekordy objętości kf ich rajcują;)

    Eee...? Mam się tłumaczyć dlaczego wrzucam typa do swojego prywatnego
    KF'a? A poza tobą, w domu wszyscy zdrowi?

    --
    Kaczin

  • 6. Data: 2018-08-11 22:04:53
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-11 o 21:45, Kaczin pisze:

    > Eee...? Mam się tłumaczyć dlaczego wrzucam typa do swojego prywatnego
    > KF'a? A poza tobą, w domu wszyscy zdrowi?

    Skoro nie chcesz dyskutować to może sobie stąd idź :-)

  • 7. Data: 2018-08-12 03:46:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl> wrote in message news:pkm5gc$dsi$1@news.icm.edu.pl...
> [...]
    > z zaspokojeniem popytu, na każdym sprzedanym aucie traci średnio około 11

    Tesla ma marżę rzędu 30% na swoim Modelu 3.
    To niespotykanie wysoka marża na autach w tej klasie.
    A że firma jest w fazie intensywnego rozwoju to może
    rzeczywiście w całkowitym rozliczeniu tracić pieniędze,
    i Tesla wciąż jest nierentowną firmą jako całość.

  • 8. Data: 2018-08-12 09:54:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Aug 2018 20:46:45 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > rzeczywiście w całkowitym rozliczeniu tracić pieniędze,
    > i Tesla wciąż jest nierentowną firmą jako całość.

    Ta nierentetownosc moze byc fikcyjna.
    np rozpisali amortyzacje maszyn na 3 lata i maja wysokie koszta.

    J.

  • 9. Data: 2018-08-12 13:59:53
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Ta nierentetownosc moze byc fikcyjna.
    > np rozpisali amortyzacje maszyn na 3 lata i maja wysokie koszta.
    >
    > J.

    U nas też wszystkie giganty informatyczne jak google, microsoft ponoszą same
    straty. Jak nie wiadomo o co chodzi to już wiadomo.

    Pzdr