  • 1. Data: 2018-08-12 11:36:29
    Temat: Radiowóz w ogniu.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=82&v=QT_
    XK3XL9lw

    Przyznać się - który by się zatrzymał?

    Ja bym chyba pomyślał, że skoro już służby na miejscu i nie biegają w
    panice dookoła tylko spacerują leniwie, to sytuacja ogarnięta.

    Shrek

  • 2. Data: 2018-08-12 11:44:05
    Temat: Re: Radiowóz w ogniu.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2018 11:36:29 +0200, Shrek napisał(a):
> [...]
    >
    > Ja bym chyba pomyślał, że skoro już służby na miejscu i nie biegają w
    > panice dookoła tylko spacerują leniwie, to sytuacja ogarnięta.

    Oczywiscie, bo zatrzymasz sie, poprosza o gasnice, ugasza ... a potem
    wystawia mandat za jazde bez gasnicy :-)

    Swoja droga - auto tak dymi po pierwszym uzyciu gasnicy, czy swojej
    nie mieli ?

    No i co to za zatrzymywanie na przystanku ? Zabronione :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-08-12 11:53:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2018 o 11:44, J.F. pisze:

    > Swoja droga - auto tak dymi po pierwszym uzyciu gasnicy, czy swojej
    > nie mieli ?

    Na początku wywalił. No i czy mi się wydaje, czy tam kulson gasił
    odpalając drugą gaśnicę nad zamkniętą maską?

    > No i co to za zatrzymywanie na przystanku ? Zabronione :-)

    No jest;)

  • 4. Data: 2018-08-20 18:42:38
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-12 o 11:36, Shrek pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?time_continue=82&v=QT_
    XK3XL9lw]

    Nie dbali o stan pojazdu

  • 5. Data: 2018-08-20 18:43:27
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-12 o 11:53, Shrek pisze:

    > Na początku wywalił. No i czy mi się wydaje, czy tam kulson gasił
    > odpalając drugą gaśnicę nad zamkniętą maską?

    Maska ma być zamknięta

  • 6. Data: 2018-08-20 21:36:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.08.2018 o 18:43, kk pisze:

    > Maska ma być zamknięta

    Konkertnie nie zamknięta a przymknięta i zawartość gaśnicy wpuszcza się
    pod maskę.

    Shrek

  • 7. Data: 2018-08-20 22:04:12
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 21:36, Shrek pisze:

    > Konkertnie nie zamknięta a przymknięta i zawartość gaśnicy wpuszcza się
    > pod maskę.

    Taa