  • 62. Data: 2019-10-07 22:48:53
    Temat: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Skoro takie zalozenie, to powinno byc zapisane.
    > I prosze nie obrazac Falandysza - jego interpretacje byly daleko
    > bardziej wydumane ... tu nawet nie ma co interpretowac, czarno na
    > bialym napisane czego nie wolno :-P

    IMO dokładnie odwrotnie - zamiast oczekiwać ze wszystko zostanie zapisane
    w prawie, lepiej szukac w prawie zdrowego rozsadku...
    Bo tu jest niby wszystko jasne a jednak pojawiaja sie watpliwosci co do
    literalnego zapisu. nie co do celu a do zapisu. Prawda ze bez sensu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 61. Data: 2019-10-07 22:48:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Inaczej: nie ma mnie przy aucie.
    > To komu dadzą mandat?

    Sprawdz? Obstawiam ze bedzie podobnie jak z mandatami z fotoradarów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 63. Data: 2019-10-07 22:51:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-07 o 22:32, Shrek pisze:
    > Wiadomo - dlatego w motosportach tylko dizle!

    Pacz pan i nawet w F1 nie ma. No i?

    > Poważnie?
    Przejrzyj ogłoszenia. Mówimy o używanych

  • 64. Data: 2019-10-07 22:54:16
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 13:53:32 UTC-5 użytkownik Adam napisał:

    > Ale ja jestem kilkadziesiąt czy kilkaset metrów dalej.
    > Albo w ogóle jestem w innym mieście, a silnik włącza timer.
    > Albo (jak na Alasce czy w innej Finlandii) samochód co jakiś czas włącza
    > silnik wg wskazań termometru.
    >
    > Inaczej: nie ma mnie przy aucie.
    > To komu dadzą mandat? Zegarowi, czy przedstawicielowi Webasto? ;)
    >
    > To jest fabryczne wyposażenie aut produkowanych na kraje podbiegunowe.

    Tobie. A jak sie nie zgadzasz to w sadzie sie dowiesz co akurat poznany sedzia sobie
    na ten temat mysli.

    Moze sie zatrzyma na Twojej interpretacji a moze zapyta kto ci wlaczyl albo
    zaprogramowal godzine/temperature tego ficzera. Jak powiesz ze ty to jestes
    ugotowany. Jak powiesz ze diler na twoje zyczenie to tez :)

    No mozna pofantazjowac.

    > Jeszcze raz: ja mogę siedzieć paręset metrów dalej i pić poranną kawę.

    Sedzia ci powie. Policjant nie jest od myslenia. Napisze co mu tam komendant czy
    dyzurny podpowie.
    A jak Twoj sasiad bedzie namolny i powie ze cie widzial jak uruchamiales to mu sie
    jakies specjalne filozofowanie nie wlaczy.

> [...]
    > silnika, jak jazda na zimnym. Było to we wszystkich starych podręcznikach.
    > 2/ Komfort kierowcy - wchodzi się do już wstępnie podgrzapojazdu.
    >
    > Zresztą może to być niekoniecznie fabryczne wyposażenie - są alarmy
    > samochodowe 2-way umożliwiające m.in. podgląd temperatury w aucie,
    > zdalne uruchomienie silnika, podejrzenie, która strefa alarmu została
    > naruszona, włączenie świateł, itp.
    > Mój pilot do alarmu ma deklarowany zasięg ok. 2 km. Nowsze modele mogą
    > działać korzystając z 2G/3G itp - więc zasięg teoretycznie nieograniczony.

    Istota przepisu bylo zeby auto nie pracowalo i nie dymilo.
    To ze jest sformulowane z czasow przeszlych nie zmienia jego ducha. A co bedzie w
    rzeczywistosci to sedzia zdecyduje. I wcale nie musi byc konsekwentny.

  • 65. Data: 2019-10-08 06:22:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2019 o 22:51, z pisze:

    > Pacz pan i nawet w F1 nie ma. No i?

    Ciekawe czemu, skoro dizel lepszy...

    > Przejrzyj ogłoszenia. Mówimy o używanych

    Poważnie dizle tańsze? Jakiś czas temu były droższe. No to czemu tańsze
    skoro lepsze?

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2019-10-08 06:24:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.10.2019 o 22:48, s...@g...com pisze:

    > Sami sie tak nie nazywali. To w moim mniemaniu media ich tak koloruja zeby tlum
    myslal ze jak wybiera tych drugich to nie wybiera pierwszych.
    > Ale to juz inna historia.

    Widzę, że zaraz dojdziemy do tego, że wszystko na lewo od korwina to
    lewica;)

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2019-10-08 07:59:37
    Od: z <...@...pl>

    Dużo pytań zadajesz a ja nie mam czasu tłumaczyć.
    Generalnie nagonka medialna robi swoje a rynek jest jaki jest.
    "Panie to teraz dieslem do miasta nie będzie można wjechać"

    Kupiłem 1,9 Jtd 120 KM za 18 tys. porównywalny samochód z benzyną też 20
    KM kosztuje 25 tys. Wyłożyłem już trochę bo to normalne.

    Właśnie zrobiłem trasę 500 km ze średnim spalaniem 7 l. (a było w palnik)
    Przekalkuluj sobie ale na dziś a nie na zatęchłe przesądy.

    Kolega właśnie verso zamienił na nowszą benzynę. Mówi że nie ma czym jechać.
    Tak wiem ... przyzwyczai się ;-)

  • 68. Data: 2019-10-08 08:38:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2019 06:23:00 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Poważnie dizle tańsze? Jakiś czas temu były droższe. No to czemu tańsze
    > skoro lepsze?
    Nie tylko tańsze ale nawet trudno znależć benzyne w podobnej cenia i podobnym stanie
    Przynajmniej tak było ok rok temu jak samochód zmieniałem
    Benzyn jak na lekarstwo a jak już byli to albo cena z kosmosu albo stan fatalny
    Kupiłem w końcu 307 1,6hdi

  • 69. Data: 2019-10-08 10:21:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Oct 2019 20:53:30 +0200, Adam

    > To komu dadzą mandat? Zegarowi, czy przedstawicielowi Webasto? ;)

    Ale webasto nie uruchamia silnika, w tym rzecz. Nie produkuje np. NOx, bo
    paliwo jest spalane na żarniku a nie w wysokim cisnieniu tłokowym. Także za
    webasto z pewnością nikt nie beknie. Zaś za pracujący na postoju silnik,
    owszem. Właściciel, albo wskazany przez właściciela użytkownik, który
    pojazd tak POZOSTAWIŁ (a czy pozostawił go poprzez zaprogramowanie timera,
    czy nacisnął pilot i zostawił samemu sobie, to już nieistotne w świetle
    prawa, które ewidentnie naginasz).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 70. Data: 2019-10-08 10:25:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Oct 2019 13:26:01 -0700 (PDT), WS

    > Ale raczej tylko na drogach publicznych, w strefach zamieszkania oraz w
    > strefach ruchu (Art 1.1) wiec u siebie w garazu, na podworku... niby
    > mozna

    Nadal jest to bez sensu -- bo taki zdalnie uruchomiony silnik się bardziej
    zużywa (i ew. zapycha DPF) tak samo jakby do niego wsiąść i zapalić
    ręcznie. Nie jest to zatem żadne rozwiązanie w poruszonym temacie.

    --
    Pozdor
    Myjk