  • 71. Data: 2019-10-08 11:19:09
    Temat: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Od: robot <a...@o...pl>

    A z ciekawości, czemu nie chcesz VAG?

  • 72. Data: 2019-10-08 11:20:51
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-07 o 22:32, Shrek pisze:

    > Wiadomo - dlatego w motosportach tylko dizle!

    I tylko 120 KM oczywiście.

  • 73. Data: 2019-10-08 11:23:29
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Wiadomo - dlatego w motosportach tylko dizle!

    A. Zapomniałem jeszcze o hymnie.

    Jeden dziewięć TE DE I !!!

    Jeden dziewięć TE DE I !!!

    Jeden dziewięć TE DE I !!!

    i teraz wszyscy razem:

    Jeden dziewięć TE DE I !!!

    Jeden dziewięć TE DE I !!!

    Jeden dziewięć TE DE I !!!

  • 74. Data: 2019-10-08 12:49:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 07.10.2019 o 22:51, z pisze:

    >Ciekawe czemu, skoro dizel lepszy...

    Jakby diesel byl gorszy, to by go nie musieli w regulaminie F1
    zakazywac :-P

    >Poważnie dizle tańsze? Jakiś czas temu były droższe. No to czemu
    >tańsze skoro lepsze?

    Niemcy sie boja ? I Polacy tez sie boja ?

    Bo ekologiczne myslenie rodakow to niezbyt wierze :-)

    J.

  • 75. Data: 2019-10-08 13:01:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-08 o 11:23, robot pisze:
    > Jeden dziewięć TE DE I !!!

    Jeden dziewięć Jot Te De ;-)

  • 76. Data: 2019-10-08 15:32:10
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 23:25:00 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    myslal ze jak wybiera tych drugich to nie wybiera pierwszych.

    > Widzę, że zaraz dojdziemy do tego, że wszystko na lewo od korwina to
    > lewica;)

    Bez przesady. Ale JKM to dobra kotwica zeby powiedziec co jest lewe a co prawe.
    A jest tego troche. Kolibry, kukiz, konfederacja itp.

  • 77. Data: 2019-10-08 15:37:21
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 23:23:00 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:

    > Ciekawe czemu, skoro dizel lepszy...

    W lemans 24h dizel dlugo wygrywal. Niektorzy mowia ze mial lepsze regulacje ale mi to
    nieco nie pasuje.

    > Poważnie dizle tańsze? Jakiś czas temu były droższe. No to czemu tańsze
    > skoro lepsze?

    Bo ludzie maja nabite glowy mitami.
    Jak szukalem mojego to benzyny byly w moim zasiegu chyba dwie. A dizli z setka.
    Ale ja szukalem poflotowego.

    Dzis dizel utrzymany jest lepszy od benzyny. Elementy eksploatacyjne sie wymienia i
    jezdzi dalej.
    Moj mial nabite 400kkm i nie palil oleju, nie kopcil, palil 5/100, nie pocil sie,
    turbo bylo dobre.

    Ale ludzie boja sie kupowac bo trudno stwierdzic czy to nie ulep...

    A jak szansa na ulepa podobna to benzyna tansza w naprawie...

  • 78. Data: 2019-10-08 15:39:36
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-08 o 13:01, z pisze:

    > Jeden dziewięć Jot Te De ;-)

    To nie do pomyślenia co ludzie robią.
    Uwierzysz, że widziałem kiedyś gościa, który miał z fiata zdjęty emblemat JTD
    i przyklejone w miejsce tego TDI czerwone.
    Co ten chłop musiał mieć we łbie?

  • 79. Data: 2019-10-08 15:45:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-08 o 15:39, robot pisze:
    A Golf V TDI z pakietem GTI? ktoś mi kiedyś wciskał że takie wychodziły.
    Prawda to?

  • 80. Data: 2019-10-08 16:26:59
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-10-07 o 20:02, cef pisze:

    > Czyli dla kryptokomuny.

    Nie wiem czemu zawsze śmieszyła mnie ta nazwa: kryptokomuna.
    Pamietacie serial opowieści z krypty?
    Może zrobic opowieści z kryptokomuny.