  • 61. Data: 2016-10-04 10:13:29
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chyba cie pojebalo. Czy ja kiedys zglaszalem problemy? To fajansiarze z dupnymi
    czytnikami maja problemy.

  • 62. Data: 2016-10-04 11:18:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Chyba cie pojebalo. Czy ja kiedys zglaszalem problemy? To fajansiarze
    > z dupnymi czytnikami maja problemy.

    Zachowujesz się jak menel sikający w bramie ktory twierdzi ze to nie on ma
    problem tylko ci co im zapach szczyn przeszkadza...

  • 63. Data: 2016-10-04 11:22:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-04 o 11:18, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Zachowujesz się jak menel sikający w bramie ktory twierdzi ze to nie on ma
    > problem tylko ci co im zapach szczyn przeszkadza...

    Akurat on to już w pampersy robi. Generalnie trudno mu robić wyrzuty, że
    jest jaki jest - to już jest demencja starcza. Najlepiej olać dziada, to
    problem się sam zeutanazuje, tym bardziej, że nawet nie cytuje, więc nie
    wiadomo na co i komu odpisuje. Próba edukowania takich cipek jak Zenek,
    re, czy ąę to tylko niepotrzebne zaśmiecanie usenetu i dawanie im
    podstaw do dalszej egzystencji. Gdyby ono chociaż miłe, a tylko głupie
    było, to jeszcze by uszło. Ale to-to nawet śmie pyskować...

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2016-10-04 11:41:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Efekt waszego pisania taki ze z Budzikiem mozecie mi na kant dupy naskoczyc.

  • 65. Data: 2016-10-04 11:45:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    Zachowujesz się jak menel sikający w bramie ktory twierdzi ze to nie on ma
    problem tylko ci co im zapach szczyn przeszkadza...
    ---
    Ale masz jakieś zarzuty merytoryczne do jego artykułów czy tylko chcesz
    kogoś jebnąć a nie masz odwagi ?

  • 66. Data: 2016-10-04 12:56:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Oct 2016 02:41:07 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Efekt waszego pisania taki ze z Budzikiem mozecie mi na kant dupy naskoczyc.

    Na razie czuj się kopnięty. Buźka i pa.

  • 69. Data: 2016-10-04 13:33:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > usenetu i dawanie im podstaw do dalszej egzystencji. Gdyby ono chociaż
    > miłe, a tylko głupie było, to jeszcze by uszło. Ale to-to nawet śmie

    Alez olałem...
    Ale skoro juz Zenek zabrał się za wytykanie złego czytnika innym to juz
    trzeba zareagowac!

  • 68. Data: 2016-10-04 13:33:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > ---
    > Ale masz jakieś zarzuty merytoryczne do jego artykułów czy tylko

    Jeżeli nie zrozumiałes porównania to ja juz bardziej nie pomogę.
    Pa.

  • 67. Data: 2016-10-04 13:33:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Efekt waszego pisania taki ze z Budzikiem mozecie mi na kant dupy
    > naskoczyc.

    Alez nikt tu nie liczył na Twoja odrobine refleksji. ;-)

  • 70. Data: 2016-10-04 16:24:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli reprezentujesz jakas grupe idiotow liczaca z Toba trzy osoby to w tajemnicy
    powiem ze mozecie mi skoczyc na walek i zatanczyc kawalek. Groups google rzadzi.