  • 71. Data: 2016-10-04 16:34:50
    Temat: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Groups google rzadzi.

    ale co "rzadzi"? gówno?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2016-10-04 18:14:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Zachowujesz się jak menel sikający w bramie ktory twierdzi ze to nie
    > on ma problem tylko ci co im zapach szczyn przeszkadza...
    > ---
    > Ale masz jakieś zarzuty merytoryczne do jego artykułów czy tylko
    > chcesz kogoś jebnąć a nie masz odwagi ?

    Jeżeli nie zrozumiałes porównania to ja juz bardziej nie pomogę.
    ---
    Ja widzę tylko, że pozwalasz sobie na różne uwagi w stosunku do innych

  • 73. Data: 2016-10-04 18:15:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Jesli reprezentujesz jakas grupe idiotow liczaca z Toba trzy osoby to w
    tajemnicy powiem ze mozecie mi skoczyc na walek i zatanczyc kawalek. Groups
    google rzadzi.
    ---
    Na czym to rządzenie miałoby polegać ? Prawidłowo koduje, ale to tyle.

  • 74. Data: 2016-10-04 18:19:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Alez olałem...
    Ale skoro juz Zenek zabrał się za wytykanie złego czytnika innym to juz
    trzeba zareagowac!
    ---
    O ile dobrze kojarzę to sugestia była taka, że skoro prawidłowo koduje
    artykuły to widać czytniki, które mają z tym problem są wadliwe.

  • 75. Data: 2016-10-14 12:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > O ile dobrze kojarzę to sugestia była taka, że skoro prawidłowo koduje
    > artykuły to widać czytniki, które mają z tym problem są wadliwe.

    Nadal nie rozumiesz, ze obelga wypowiedziana prawidłową polszczyzną to
    nadal jest obelga?

  • 76. Data: 2016-10-14 12:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Groups google rzadzi.

    :)
    I Internet Explorer.
    I Amber Gold!

  • 77. Data: 2016-10-14 13:50:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-04 18:14, re wrote:
    > Ja widzę tylko, że pozwalasz sobie na różne uwagi w stosunku do innych

    Zaczekaj, bo jeszcze przez przypadek zaczniesz pouczać ludzi w sprawie
    kultury ...

  • 78. Data: 2016-10-14 15:33:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    Friday, October 14, 2016, 1:50:44 PM, you wrote:

    > Zaczekaj, bo jeszcze przez przypadek zaczniesz pouczać ludzi w sprawie
    > kultury ...

    OTOMOK!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 79. Data: 2016-10-14 20:03:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > artykuły to widać czytniki, które mają z tym problem są wadliwe.

    Nadal nie rozumiesz, ze obelga wypowiedziana prawidłową polszczyzną to
    Jaka znowu obelga ?! Masz pewnie syfiasty czytnik albo bzdury we łbie i tyle

  • 80. Data: 2016-10-14 20:05:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Ja widzę tylko, że pozwalasz sobie na różne uwagi w stosunku do innych

    Zaczekaj, bo jeszcze przez przypadek zaczniesz pouczać ludzi w sprawie
    kultury ...
    ---
    Tak, to jest brak kultury