  • 1. Data: 2015-11-24 16:50:51
    Temat: Digital Core Design
    Od: JDX <j...@o...pl>

    W dzisiejszym dodatku "Innowacyjny Śląsk" do dzisiejszej Wyborczej jest
    artykuł o DCD. Piszą tam głównie o cudzie którego dokonali, tj. o
    ożywieniu trupa w postaci (kolejnego) syntezowalnego klona MCS51, ale
    wspomniano też o rzeczy rzeczywiście ciekawej, tj. ich nowym 32-bitowym
    procku D32PRO "który nie jest oparty na żadnym istniejącym standardzie,
    to jest całkowicie nasz produkt". Planują je też sprzedawać pod własną
    marką, czyli jak rozumiem, oprócz IP-rdzeni będą też sprzedawać krzem.
    Nic tylko kibicować.

  • 2. Data: 2015-11-24 16:58:50
    Temat: Re: Digital Core Design
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-24 o 16:50, JDX pisze:
> [...]
    > to jest całkowicie nasz produkt". Planują je też sprzedawać pod własną
    > marką, czyli jak rozumiem, oprócz IP-rdzeni będą też sprzedawać krzem.

    a ma jakieś unikalne właściwości? coś co wyróżni go spośród iluś-tam
    obecnych na rynku?

    a.

  • 3. Data: 2015-11-24 17:27:13
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jasne,że tak jest z po, więc musi odnieść sukces...

  • 4. Data: 2015-11-24 18:15:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-11-24 16:58, Artur Miller wrote:
    [...]
    > a ma jakieś unikalne właściwości? coś co wyróżni go spośród iluś-tam
    > obecnych na rynku?
    No unikalne jest to, że jest to produkt polski. :-)

    http://www.digitalcoredesign.com/news/
    http://dcd.pl/ipcore/1135/d32pro/

  • 5. Data: 2015-11-24 18:35:30
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 18:15, JDX pisze:
    > On 2015-11-24 16:58, Artur Miller wrote:
    > [...]
    > No unikalne jest to, że jest to produkt polski. :-)
    >
    > http://www.digitalcoredesign.com/news/
    > http://dcd.pl/ipcore/1135/d32pro/

    Wszystko fajnie tylko co najmniej o 10-15 lat za późno
    ta nisza już jest zajęta przez całe stado ARM-ów.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 6. Data: 2015-11-24 19:19:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    Tutaj jak nasi dzielni wymyślacze (przepraszam) licytują się kto
    pierwszy w pl wymyślił 32 bitowy procesor:

    http://www.pcworld.pl/news/403100/D32PRO.nie.pierwsz
    y.32.bitowy.polski.procesor.Konkurencja.dla.ARM.html

    Ja się pytam od lat gdzie i u kogo je można kupić i nikt nie chce mu
    tego zdradzić.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2015-11-24 19:27:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    widzisz nie rozumiesz europy...

    jakbyś zasłużył do by do ciebie dotarły...

  • 8. Data: 2015-11-24 21:08:00
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2015-11-24 o 19:19, Marek pisze:
> [...]
    y.32.bitowy.polski.procesor.Konkurencja.dla.ARM.html

    > Ja się pytam od lat gdzie i u kogo je można kupić i nikt nie chce mu

    W siedzibie PSL-u on jest dostępny :)

  • 9. Data: 2015-11-25 18:12:41
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    JDX wrote:

> [...]
    > to jest całkowicie nasz produkt". Planują je też sprzedawać pod własną
    > marką, czyli jak rozumiem, oprócz IP-rdzeni będą też sprzedawać krzem.

    Jak do tego niestandardowego krzemu dołożą działający kompilator,
    debugger i dobrą dokumentację, to pokibicujemy. W przeciwnym razie
    po co mi coś, co *nie jest* ARMem? :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 10. Data: 2015-11-25 18:32:56
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-11-25 18:12, Piotr Wyderski wrote:
    [...]
    > Jak do tego niestandardowego krzemu dołożą działający kompilator,
    > debugger i dobrą dokumentację, to pokibicujemy. W przeciwnym razie
    > po co mi coś, co *nie jest* ARMem? :-)
    No przecież dokładają (z tego co wyczytałem). AFAIR kompilator to
    (oczywiście) port gcc. Ale zwłaszcza debuggerem się przechwalają, tzn.
    tym co jest zaszyte w "kości" i sposobem podłączenia do hosta. Bo od
    strony użytkownika jest to Eclipse (z jakimś ichnim pluginem zapewne).