  • 51. Data: 2019-01-09 20:55:20
    Temat: Re: Dlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-09 o 20:23, Shrek pisze:

    > Jak już nie mają wyjscia. No przecież fizyki nie zmienisz;)

    Intencją trolli jest m.in. tworzenie i podtrzymywanie konfliktów a nie
    ich ucinanie przyznaniem się do błędu.

    Jak dla mnie - nie doczytałeś definicji tego słowa.

    > Ja bym postawił pytanie kto się bardzie rzuca - niesłusznie posądzony o
    > trolowanie (co w zasadzie powinno mu zwisać) czy zdemaskowany trol;)

    Sądzę, że ten pierwszy, bo troll miałby wylane na to choćby dlatego, że
    nie istnieje pojęcie zdemaskowania. Że niby co? Wyciek dokumentów do
    Wikileaks poświadczających przynależność do partii trolli? A może swoim
    autorytetem to zaświadczasz? :-D

    Hmmm, raczej zbierasz oznaki sprawności Zucha i teraz padło na oznakę
    certyfikowanego demaskatora trolli? :-D :-D Do CV będziesz miał szansę
    dołączyć powyższe jako życiowy sukces :-D Czy masz jeszcze jakieś
    osiągnięcia? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 52. Data: 2019-01-09 21:04:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2019 o 20:55, Marek S pisze:

    > Sądzę, że ten pierwszy, bo troll miałby wylane na to choćby dlatego, że
    > nie istnieje pojęcie zdemaskowania.
    Skoro nie istnieje, to czego się rzucasz? Dobra - wtoja sprawa - ja
    uważam, że jesteś trol i ma w zasadzie w poważaniu twoją opinie na ten
    temat. Możesz się z tym pogodzić, albo się burzyć. To też mam w poważaniu.

    Shrek

  • 53. Data: 2019-01-09 23:00:05
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-09 20:23, Shrek wrote:

    > Jak już nie mają wyjscia. No przecież fizyki nie zmienisz;)
    >
    > Ja bym postawił pytanie kto się bardzie rzuca - niesłusznie posądzony o
    > trolowanie (co w zasadzie powinno mu zwisać) czy zdemaskowany trol;)

    Najbardziej rzuca się Shrek

  • 54. Data: 2019-01-11 22:01:41
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-09 o 21:04, Shrek pisze:

    > Skoro nie istnieje, to czego się rzucasz? Dobra - wtoja sprawa - ja
    > uważam, że jesteś trol i ma w zasadzie w poważaniu twoją opinie na ten
    > temat. Możesz się z tym pogodzić, albo się burzyć. To też mam w poważaniu.

    To po ch... pytasz? Obrzucasz g...mi w kogoś i dziwisz się, że reaguje?
    Skoro rzucone g... go trafiło to uważasz, że stał się on g... więc nie
    ma powodu się rzucać? Litości...

    Z tego co, czytam powyżej jesteś zadowolony z efektów swojej wypowiedzi.
    Skoro tak bardzo Cię rażę swoją egzystencją i pytaniami, to zwyczajnie
    ignoruj mnie zamiast obrażać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 55. Data: 2019-01-14 09:42:01
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2019.01.05 o 13:33, Marek S pisze:
    > Co ciekawe, miałem też dokładnie o połowę lżejszą Mazdę sportową
    A co to za mazda była? pytam, bo szukam jakiegoś fajnego lekkiego auta.
    pozdrawiam Krzysiek

  • 56. Data: 2019-01-14 20:44:56
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-14 o 09:42, ks pisze:
    > A co to za mazda była? pytam, bo szukam jakiegoś fajnego lekkiego auta.
    > pozdrawiam Krzysiek

    To z lat 90tych auto było! :-D Raczej nie kupisz. Była to 323 GTI 4WD
    (wraz z elektronicznym załączaniem blokady dyferencjału) z aktywnym
    zawieszeniem (regulacja wysokości + kontrowanie przechyłów na zakrętach
    + opuszczanie przodu przy większych prędkościach). Do tego waga... 900kg.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 57. Data: 2019-01-15 01:09:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:q0tmi2$jip$1@node1.news.atman.pl...

    > Ja odnoszę wrażenie, że to wyjątkowo dobry trol i udało mu się pół grupy
    > wkręcić (mnie na początku też).

    Dokładnie tak samo myślę.
    Większość jego wypowiedzi tutaj ma wywołać jedną konkluzję: Marek S is the
    best.

  • 58. Data: 2019-01-15 14:22:02
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2019.01.14 o 20:44, Marek S pisze:

> [...]
    > (regulacja wysokości + kontrowanie przechyłów na zakrętach + opuszczanie przodu
    > przy większych prędkościach). Do tego waga... 900kg.

    Dzięki za odpowiedź, bardzo fajne autko :) no i podaż faktycznie znikoma :(
    Pozdrawiam Krzysiek