  • 81. Data: 2012-12-06 11:09:14
    Temat: Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-06 09:52, Radosław Sokół wrote:
    [.....]
    > (*) Mój Samsung 203B ma możliwość obrotu i *nigdy* nie po-
    > trzebowałem użyć tej funkcji, nawet z ciekawości.

    No ja to używałem tej funkcji. Właśnie z ciekawości w ramach testów i
    zabaw po zakupie. :-D Aczkolwiek jeśli ktoś chce widzieć dużo wierszy w
    arkuszu to jest to przydatna funkcja. I pewnie też dla wielu osób
    robiących w składzie/poligrafii.

  • 82. Data: 2012-12-06 13:34:51
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 06 Dec 2012 11:09:14 +0100, JDX napisał(a):

> [...]
    > zabaw po zakupie. :-D Aczkolwiek jeśli ktoś chce widzieć dużo wierszy w
    > arkuszu to jest to przydatna funkcja. I pewnie też dla wielu osób

    Tu raczej bardziej się przydaje drugi / trzeci monitor. :D

    [ W kobiecie jest dobre tylko to, co jest w niej najlepsze. ]
    [ (Nicholas de Cohamfort) ]

  • 83. Data: 2012-12-06 17:51:48
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.12.2012 13:34, Przemysław Ryk pisze:

    > Tu raczej bardziej się przydaje drugi / trzeci monitor. :D

    Wydaje mi się że pivot jest cennym uzupełnieniem drugiego i trzeciego
    monitora. Albo - drugi, trzeci i być może czwarty monitor - jest cennym
    uzupełnieniem pivota.

    p. m.

  • 84. Data: 2012-12-06 18:04:51
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 06 Dec 2012 17:51:48 +0100, m napisał(a):

    > Wydaje mi się że pivot jest cennym uzupełnieniem drugiego i trzeciego
    > monitora. Albo - drugi, trzeci i być może czwarty monitor - jest cennym
    > uzupełnieniem pivota.

    Akurat jeżeli o mnie chodzi - po ośmiu latach w branży mogę powiedzieć tyle,
    że bez pivota się obejdę. Bez drugiego monitora - ni cholery.

    [ House: There's a reason that everybody lies - it works. It's what allows ]
    [ society to function. ("House M.D. 4x10 It's a Wonderful Lie") ]

  • 85. Data: 2012-12-06 21:13:08
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-06, Radosław Sokół <R...@g...one.pl> wrote:
    > Jak najbardziej *może* to być kwestia "mienia pojęcia", bo:
    >
    > a) według posiadanej według mnie ogólnej wiedzy jest problem
    > z pivotem przy monitorach panoramicznych i nie widuje się
    > ich często w sklepach,

    Nie widuje się ich w sklepach, bo są droższe.
    Problem z pivotem w panoramie jest taki, że nie ma to sensu przy
    braku regulacji wysokości. Monitory z regulacją wysokości są dużo
    droższe.

    > b) temat mnie nie interesuje i nie będę poświęcał czasu na
    > dogłębne analizowanie przeglądarek cenowych żeby spraw-
    > dzić, czy takie monitory są dostępne -- niech osoby za-
    > interesowane zrobią to same (*),

    Google: widescreen lcd pivot ?

    > c) wyszukiwarki cenowe mogą nie mieć niektórych monitorów w
    > ofercie lub mieć w ofercie coś, czego nie da się kupić
    > lub funkcja pivotu jest tylko "dla picu" i z powodu sła-
    > bych kątów nie da się jej sensownie używać.

    Co nie zmienia faktu, że można łatwo stwierdzić czy panoramy
    z pivotem istnieją.

    pozdrawiam,
    PK

  • 86. Data: 2012-12-06 22:13:19
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 06.12.2012 21:13, PK pisze:
    > Co nie zmienia faktu, że można łatwo stwierdzić czy panoramy
    > z pivotem istnieją.

    No i proszę bardzo: niech ktoś, kogo to interesuje, sobie to
    sprawdzi :) Ja nie chcę, bo wystarcza mi orientacyjne pojęcie
    o rzadkości tego rozwiązania. Tracimy tylko czas ustalając taką
    podstawową kwestię.

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 87. Data: 2012-12-07 08:10:17
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    PK <P...@n...com> napisał(a):

    >Nie widuje się ich w sklepach, bo są droższe.
    >Problem z pivotem w panoramie jest taki, że nie ma to sensu przy
    >braku regulacji wysokości. Monitory z regulacją wysokości są dużo
    >droższe.

    Nie bywaja, bo budowa monitora jest nieprzemyslana totalnie pod pivota.
    Powiedzmy sobie szczerze - monitory, ktore maja kable z tylu do panela
    a nie do podstawki to jakas porazka.