  • Data: 2019-07-06 18:03:05
    Temat: Długowieczne czujki PIR Made in Canada
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Na obiekcie pierwsza czujka zaczęła rzucać sporadycznie fałszywymi alertami , rok
    produkcji 1994 , Made in Canada. Z ciekawości sobie ją z bliska pooglądałem i wyszło
    mi, że po wymianie kondensatorów, może także przekaźnika i przełącznika sabotażu
    następne 25 lat pociągnie, także zamiast do recyklingu wylądowała na biurku do
    regeneracji.

    Ot taka ciekawostka.