  • 1. Data: 2017-03-31 10:32:24
    Temat: Do Rosji - jaki kierunkowy?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Próbuję wysłać faks do Rosji i nie idzie (natychmiast po wybraniu numeru rozłącza,
    nie słyszę żadnego sygnału).
    Na stronie firmy jest podane:

    ???: 8(473)xxxxxxx , ????: (473) yyy-yy-yy

    473 to na pewno kierunkowy miasta (zgadza się z miastem).
    Czy miedzynarodowy kierunkowy do Rosji to +7 ?
    Próbuję kręcić (telefon w UPC) 007-473-yyyyyyy i nie idzie (jak w pierwszym zdaniu).
    Czy to "8" przed numerem telefonu to rosyjski kierunek na międzymiastową?
    Na wszelki wypadek próbuję też kręcić 008-473-yyyyyyy i także nie idzie (tu jakiś
    automat gada po angielsku, ale tak cicho, że trudno zrozumieć).
    Coś robię źle?

  • 2. Data: 2017-03-31 10:55:46
    Temat: Re: Do Rosji - jaki kierunkowy?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-03-31 10:32, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Na wszelki wypadek próbuję też kręcić 008-473-yyyyyyy i także nie idzie (tu jakiś
    automat gada po angielsku, ale tak cicho, że trudno zrozumieć).

    Tak, +7, czyli powinno łączyć przez 007, żadnych ósemek (to jest jak
    przez jakiś czas u nas było obowiązkowe zero). Sam dzwonię często do
    Rosji, w tym czasami z UPC. Niedawno była jakaś duża awaria, nie dało
    się dodzwonić do Rosji z żadnego VOIPa (UPC to też VOIP, tylko drogi),
    działała tylko była Tepsa. A może coś jest nie tak z tamtym faksem.

  • 3. Data: 2017-03-31 15:03:42
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No właśnie nie wiem, która z tych dwóch przyczyn może występować (po wybraniu jest
    nie cisza - jak błędnie pisałem - a zajętość, z brzmienia raczej "niepolska", choć na
    upartego może być i z upc), a nie mam pod ręką linii z telepsy.
    Jak podam Ci nr to mógłbyś kontrolnie zadzwonić?

    -----

  • 4. Data: 2017-03-31 16:58:12
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-03-31 15:03, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    upartego może być i z upc), a nie mam pod ręką linii z telepsy.
    > Jak podam Ci nr to mógłbyś kontrolnie zadzwonić?

    Dawaj. Adres mailowy mam prawidłowy.

  • 5. Data: 2017-04-01 23:21:51
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-03-31 o 10:32, ąćęłńóśźż pisze:

    > Na wszelki wypadek próbuję też kręcić 008-473-yyyyyyy i także nie idzie (tu jakiś
    automat gada po angielsku, ale tak cicho, że trudno zrozumieć).
    > Coś robię źle?

    Na pewno po angielsku? 0084 to jest Wietnam. 73-xxxxxxx (7 cyfr) to jest
    numer w prowincji Tra Vinh.

    Może akurat gada, że NMTN?

  • 6. Data: 2017-04-02 00:05:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Mar 2017 10:55:46 +0200, Uncle Pete napisał(a):
    > Tak, +7, czyli powinno łączyć przez 007,

    Jak oni sie dorobili takieggo ladnego, krotkiego, numeru ?

    J.

  • 7. Data: 2017-04-02 08:35:17
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wow, no to dowiem się, jak przyjdzie rachunek ;-))

    -----

  • 8. Data: 2017-04-02 11:18:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-04-02 00:05, J.F. wrote:

    > Jak oni sie dorobili takieggo ladnego, krotkiego, numeru ?

    Szybko zorientowali się i zajęli kolejkę )))