  • 1. Data: 2017-03-17 00:48:29
    Temat: Po co jedenasta dziurka?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Tak mnie zaciekawiła fotka tarczy wybierającej:

    http://tele2001.republika.pl/STROWG2.JPG

    W Polsce "międzymiastową" wybierało się najczęściej zerem lub 8X.

    W USA były Strowgery z 11 dzyndzlami?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2017-03-17 04:25:02
    Temat: Re: Po co jedenasta dziurka?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    >
    > http://tele2001.republika.pl/STROWG2.JPG
    >
    > W Polsce "międzymiastową" wybierało się najczęściej zerem lub 8X.

    Nie przypuszczam... W każdym razie nie bezpośrednio, raczej jakieś
    rozwiązanie z zastosowaniem rejestru, który dostawszy serię 11 impulsów mógł
    od razu spowodować zestawienie połączenia z odpowiednią telefonistką (na
    zaprogramowany na sztywno numer), zamiast zmuszać abonenta do kręcenia kilku
    cyfr - abonent nakręcał jedną...

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 3. Data: 2017-03-28 17:58:31
    Od: moje12a <d...@g...com>

    W dniu piątek, 17 marca 2017 04:24:37 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:
> [...]
    > co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz
    > 700 złotych miesięcznie emerytury. I kto jest złodziejem?

    Myślę że mogło chodzić o to że jeżeli wybierak nie znajdzie wolnej pozycji to wtedy
    wrzucał "11" informujący o przeciążeniu centrali coś w stylu polskiego "Zajęty
    kierunkowy" gdy liczba jednocześnie dzwoniących/odbierających w obrębie bloku
    numeracyjnego (tzn 1000 numerów) była równa liczbie dostępnych łącz a była próba
    nawiązania kolejnego połączenia zanim inna osoba się nie rozłączyła.

  • 4. Data: 2017-03-28 18:00:05
    Od: moje12a <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 marca 2017 17:58:32 UTC+2 użytkownik moje12a napisał:
> [...]
    tak, osobna szczelina aby nawiązać połączenie bezpośrednio z operatorem.