  • Date: Sat, 25 Sep 2010 12:33:16 +0200
    From: krzyss <k...@S...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie

    W dniu 2010-09-25 11:02, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Mamy okazje cos zmienic, lub przynajmniej wyrazic swoje zdanie,
    > ustalic wlasciwa hierarchie spraw istotnych. Prosze o "burze mozgow" jak
    > mozemy zadzialac.

    Hmmm.. mieszkam w DC od urodzenia i rocznie robie ok 40kkm z czego 35kkm
    po warszawie. Jezdzi sie zle... ale nie wiem czy to jest wina jednego
    faceta. Co by nie mowic o wislostradzie o ktorej tak bardzo trabili ona
    jedzie, wolno ale jedzie. Pamietam czasy kiedy stala kompletnie.
    Za korki obarczyl bym w 50% nas samych kierowcow, nie umiemy jezdzic,
    wpychamy sie na sile, jezdzimy na czerwonym, blokujemy skrzyzowania itp,
    nie wiemy co to jazda na zakladke, najlepiej tego co jedzie do konca
    pasem zlinczowac, bo przeciez bedzie 5 minut przed nami. A nikt sie nie
    zastanowi ze jak beda dwa pasy to moze skrzyzowanie co jest za nami 500m
    wlasnie przez to nie bedzie zablokowane ze my jedziemy dwoma pasami na
    koncu ktorych jest zakladka.

    Dopiero potem wina jest reszty swiata. Jedno co mnie zastanawia czemu
    tak paralizuje sie wszystkie mosty w warszawie. Bus pasy, remonty,
    zamkniecia itp.

    Za jaja bym jednak powiesil tego co zaprojektowal tunel z ograniczeniem
    do 50km/h i pozywka dla policji, tego co zrobil 3m tunel pod zachodnim,
    wiec tiry kompletnie blokuja skrzyzowanie itp bledow. No i jeszcze
    jedno.. uwazam ze kazda droga budowana w Warszawie powinna miec
    gwarancje wykonawcy na 10 lat !!! wtedy by wreszcie zaczeli budowac
    dobrze... a nie tak jak most siekierkowski ktory po 3 latach uzywania
    juz jest do poprawki...

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===