  • 1. Data: 2010-09-25 13:24:29
    Temat: MapaMap na PC.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Idzie jakoś zainstalować Mapamap na PC ?. Chcę sobie wyznaczac trasy, bo te
    zapisane w Zumi.pl, oraz MapGo.pl mają jakiśinny format który nie odczytuje
    nawigacja i pasowałoby aby było oryginalnie wyznaczane w MapaMap. Posiadam i
    instalkę w/w mapy ale nie ma tam możliwości "Zainstaluj na PC" jak w
    Automapie. Czy ktoś kombinował może z emulatorem Windows CE 5.0

    MicrosoftR WindowsR CE 5.0 Device Emulator
    <http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?
    FamilyID=A120E012-CA31-4BE9-A3BF-B9BF4F64CE72&displa
    ylang=en>

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-09-25 13:33:43
    Temat: Re: MapaMap na PC.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > zapisane w Zumi.pl, oraz MapGo.pl mają jakiśinny format

    Tzn. .trs tylko że xml-owy .trs z Nawigacji od tego z MapaGo.pl lub Zumi.pl
    trochę się różni. Te przerzucune z MapaGo.pl lub Zumi.pl do Nawigacji
    powodują jej zwiechę ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-09-29 12:58:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w
    > Idzie jakoś zainstalować Mapamap na PC ?. Chcę sobie wyznaczac
    > trasy, bo te

    Ja tam nie wiem - moze sie nie dorobili wersji pecetowej, a moze
    chodzi ci o RouteMan
    http://www.mapamap.pl/pobierz

    Bo opis jakis dziwny :-)

    > zapisane w Zumi.pl, oraz MapGo.pl mają jakiśinny format który nie
    > odczytuje nawigacja i pasowałoby aby było oryginalnie wyznaczane
    > w MapaMap.

    Doswiadczenia firmy Garmin zaoowocowaly ostrzezeniem ze urzadzenie
    nawigujace ma prawo wyznaczyc inna trase niz program MapSource na
    pececie.
    Bo przesyla sie tylko punkty poczatkowy, koncowy i zadane
    posrednie, a nie cala trase :-)

    J.