    From: "WebSmok" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Do posiadaczy Lenowo S10
    Date: Wed, 6 May 2009 09:40:35 +0200

    Witam.
    Po pięciu miesiącach używania powyższego sprzętu zauważyłem zarysowania
    na matrycy, które spowodowane są odbiciem się na niej klawiszy. Zastanawiam
    się czy to bardziej powszechny problem, czy jedynie odwet chińskiego narodu
    na mojej osobie za krytykę ich zwyczajów żywieniowych odnośnie psów i
    kotów...
    Pozdrawy
    WebSmok