  • 1. Data: 2010-08-20 10:22:36
    Temat: Brak dojazdów do pracy - jak dbać o auto
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    Ja mam odmienną sytuację bo do pracy mam ok 20km ale przez całą w-we więc po
    wakacjach wrócę do metra. Po za tym całą infrastrukturę mam na osiedlu więc
    sporadyczne jazdy to może jakiś 1km + jak coś wyskoczy to jakaś jazda po w-wie
    Co radzicie oprócz sprzedaży auta ;) ? Myślałem żeby co 2tyg jeździć do pracy ale
    może to za rzadko ?

  • 2. Data: 2010-08-20 10:30:02
    Temat: Re: Brak dojazdów do pracy - jak dbać o auto
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Ra" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > w-wie
    > Co radzicie oprócz sprzedaży auta ;) ? Myślałem żeby co 2tyg jeździć do

    Nie przejmowac sie. Nie Ty jedyny nie jezdzisz w tygodniu samochodem.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 3. Data: 2010-08-20 10:34:41
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Myślałem żeby co 2tyg jeździć do pracy ale
    > może to za rzadko ?

    O tak to by kazdy chciał :)

  • 4. Data: 2010-08-20 10:37:32
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Ra" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w-wie
    > Co radzicie oprócz sprzedaży auta ;) ? Myślałem żeby co 2tyg jeździć do

    Pożyczać codziennie sąsiadowi.

  • 5. Data: 2010-08-20 10:49:06
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

> [...]
    > Co radzicie oprócz sprzedaży auta ;) ? Myślałem żeby co 2tyg jeździć do pracy ale

    Raz w tygodniu wypadałoby się przejechać gdzieś dalej.

  • 6. Data: 2010-08-20 11:12:52
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Robert Wicik pisze:
    > Użytkownik "Ra" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Raz w tygodniu wypadałoby się przejechać gdzieś dalej.

    W niedziele do pracy, bez korków! :-)

  • 7. Data: 2010-08-20 11:40:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > w-wie
    > Co radzicie oprócz sprzedaży auta ;) ? Myślałem żeby co 2tyg jeździć do

    Co najmniej raz w tygodniu powinieneś przejechać się tym samochodem
    kilkanaście kilometrów.
    Miałem samochód służbowy i prywatnego używałem raz na dwa tygodnie. Po roku
    takiej eksploatacji przerdzewiała i urwała się linka od ręcznego, zapiekł
    się i zablokował mechanizm zmiany biegów, z silnika pojawiły się wycieki.
    Samochód jak nie jeździ to się psuje. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2010-08-20 11:46:09
    Od: AL <a...@s...tam>

    yabba pisze:
> [...]
    > wycieki.
    > Samochód jak nie jeździ to się psuje. :)

    no niestety - potwierdzam.
    Auto nie ruszane przez 2-3 m-ce zaczelo wymagac dodatkowych zabiegow
    strikte przywracajacych go do zycia (w tym linka hamulca recznego,
    wycieraczka przednia - jedno i drugie 'chwycilo').
    Jak jezdzilo codziennie nie bylo problemow - nawet w najostrzejsza zime.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2010-08-20 13:11:48
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

> [...]
    > wycieraczka przednia - jedno i drugie 'chwycilo').
    > Jak jezdzilo codziennie nie bylo problemow - nawet w najostrzejsza zime.

    Dokładnie tak jest. Jak miałem taki okres, że samochód stał to go
    przepalałem co dwa/trzy dni, ale tak żeby pochodził silnik z 5 minut a w
    sob/niedz jechałem gdzieś dalej żeby choć ze 20 km przejechać.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2010-08-20 13:52:16
    Od: krz <a...@g...pl>

    yabba wrote:

> [...]
    > wycieki.
    > Samochód jak nie jeździ to się psuje. :)

    Więc tak wygląda słynny "stan idealny, używany przez starszą osobę,
    jeżdzony tylko w niedziele do kościoła " :)