  • 51. Data: 2021-10-06 18:30:35
    Temat: Re: Dobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2021 o 18:17, T. pisze:

    > Dlaczego ten znak? Że mało ciągników jeździ? Wbrew pozorom całkiem
    > sporo, ale dzięki temu znakowi nie pchają się na TŁ. Są to przede
    > wszystkim wszelkiej maści ciągniki przedsiębiorstw ogrodniczych.

    Które zwykle podpadają pod służby miejskie, które mają dyspensę:) BTW:

    https://www.google.pl/maps/@52.2263027,21.0428033,3a
    ,75y,218.9h,87.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1sY9BJCundvzVhTd
    mUBxHdbg!2e0!7i16384!8i8192

    https://www.google.pl/maps/@52.2311256,21.0407795,3a
    ,75y,234.5h,85.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1sKUSeLAmAxCc9O
    8hcpPsHHw!2e0!7i13312!8i6656

    https://www.google.pl/maps/@52.2333281,21.0381461,3a
    ,22.9y,172.78h,89.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYpMftnuz3D
    TMH0rVOP7bcw!2e0!7i16384!8i8192

    Z tego wynika, że wisłostrada stanowi drogę tranzytową dla ciągników w
    osi N-S;)

    > Uwązasz, że mogą tam wyprzedzać?

    Jeśli gdzieś ma to sens to własnie na "węzłach" - dajmy na to prawy się
    wlecze bo korek na trasie, a ciężarówka prosto na terespol - wydaje się
    naturalne, że wtedy zamiast wlec się prawym "do skrętu" powinna właśnie
    wyprzedzać środkowym. Pomijając już ściśle dosłowną definicję
    wyprzedzania - jeśli ktoś zjeżdza z łazienkowskiej, to ląduje na
    "rozbiegówce". W tym momencie ciężarówka powinna zwolnić żeby go nie
    wyprzedzić i przyblokować na rozbiegówce. Więc - te znaki nie tylko są
    tam zbędne, ale wręcz szkodliwe:P

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2021-10-06 19:38:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-05-października-2021 o 17:47, K pisze:
    > A nie przeszkadza ci np, ze jeden z czolowych politykow tej partii ma
    > sklonnosci pedofilskie, drugi publicznie kieruje grozby karalne, trzeci
    > publicznie dywaguje na temat biustu postaci z kreskowki, trzeci na
    > publicznej prezentacji ze swojego kompa pokazuje pulpit ze zdjeciem
    > rozneglizowanej pani, a wszyscy oni chca chronic nasze dziec przed
    > demoralizacja? Inteligencje samego Sosnierza moglismy poznac wczesniej
    > podczas jego wystapien w parlamencie EU :)

    Wyczuwam tu bezinteresowną nienawiść.

    Jak można Ci pomóc ;-)

  • 53. Data: 2021-10-06 19:40:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-06-października-2021 o 18:18, T. pisze:
    > Ale z tego się wyrasta...

    Skoro zakładamy że z LEWACTWA też to zgoda.

  • 54. Data: 2021-10-06 19:45:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-06-października-2021 o 17:45, Shrek pisze:

    > Przecież to korwin a nie ja:P

    Tak uważam że Korwnin jest świrnięty i nie trzyma standardów przekazu.

    Ale to nie znaczy że nie warto na niego głosować

    Każdy ma swojego niesiołowskiego czy palikota. Takie czasy.

    Tylko że Konfederacja zbiera większe poparcie niż lewica.
    Elektorat rośnie a ta gówniarzeria się starzeje ;-)

  • 55. Data: 2021-10-07 07:18:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2021 o 19:45, _Master_ pisze:

    > Ale to nie znaczy że nie warto na niego głosować

    Spoko - będziesz miał mniej znaków i pedosie ci będą curkę macać a o
    antykoncepcji będzie na tajnych kompletach:P Warto!

    > Każdy ma swojego niesiołowskiego czy palikota. Takie czasy.

    I wszyscy skończyli na śmietniku:P

    > Elektorat rośnie a ta gówniarzeria się starzeje ;-)

    W latach 30 też niemieckiej konfie rosło:( Na szczęście raczej już numer
    nie do powtórzenia.

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2021-10-07 10:21:13
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-10-04 o 20:30, Shrek pisze:

    > https://www.google.pl/maps/@50.1519815,18.9411042,3a
    ,31.4y,132.93h,84.89t/data=!3m7!1e1!3m5!1s8eghjasFfo
    eE31ojS5zRJg!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.g
    oogleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3D8eghjasFfo
    eE31ojS5zRJg%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3
    D203%26h%3D100%26yaw%3D79.38127%26pitch%3D0%26thumbf
    ov%3D100!7i13312!8i6656?hl=pl&authuser=0
    > - strzałki kierunkowe zbedne.
    >

    > https://www.google.pl/maps/@50.1503586,18.9448188,3a
    ,75y,132.93h,84.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1shF-PDjxnfvj0
    SVh41t8ibg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl&authuser=0
    > - znów niepotrzebne.

    No, nie wiem...
    Z powodu zbyt wielu głąbów, które jeżdżą po naszych drogach, nawet
    idiotycznie nautykanych znaków może być za mało. Niedawno wskazywałem
    (chyba na "stopchamie") takim głąbom znak "droga jednokierunkowa" na
    dojeździe do autostrady, bo twierdzili że z powodu braku takich znaków
    na autostradzie, można jeździć pod prąd.

    --
    -
    Akarm

  • 57. Data: 2021-10-07 11:21:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo w tym wieku jeszcze jest się uczciwym.

    -----

  • 58. Data: 2021-10-07 13:29:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-października-2021 o 07:18, Shrek pisze:
    > Spoko - będziesz miał mniej znaków i pedosie ci będą curkę macać a o
    > antykoncepcji będzie na tajnych kompletach:P Warto!

    jeśli masz na myśli gejów w sutannach to trzeba wypalać gorącym żelazem
    ;-) I będzie WARTO

    > I wszyscy skończyli na śmietniku:P

    Korwin odejdzie ale są młodzi następcy.
    Jak skończą na śmietniku to razem z lewicą ;-)

    > W latach 30 też niemieckiej konfie rosło:( Na szczęście raczej już numer
    > nie do powtórzenia.

    To dlaczego takie kwiki i LARUM?

    Jak PO się skuma z Konfederacją będziesz inaczej śpiewał.
    Różnią się tylko nadbudową ideologiczną.

    Ale gdy Tusk wróci do swoich korzeni to więcej ich będzie łączyć niż dzielić

  • 59. Data: 2021-10-07 13:32:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-października-2021 o 10:21, Akarm pisze:
> [...]
    > dojeździe do autostrady, bo twierdzili że z powodu braku takich znaków
    > na autostradzie, można jeździć pod prąd.

    Debile nie powinni dostawać prawa jazdy

    A debile stawiający na ruchliwej 3 pasmowej drodze przypomnienia o
    zakazie ZATRZYMYWANIA nie powinni decydować gdzie stoją i jakie znaki.

    Gdyby w Polsce rządziła Konfederacja nie miałbyś takich problemów a
    twoje podatki nie byłyby marnowane na NIEPOTRZEBNE ZNAKI DROGOWE ;-)

  • 60. Data: 2021-10-07 14:01:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Oct 2021 13:32:44 +0200, _Master_ wrote:

    > Debile nie powinni dostawać prawa jazdy
    > A debile stawiający na ruchliwej 3 pasmowej drodze przypomnienia o
    > zakazie ZATRZYMYWANIA nie powinni decydować gdzie stoją i jakie znaki.

    Zaraz zaraz .. nie ma znaku, to mozna sie zatrzymywac.
    Szczegolnie na 3 pasowej ruchliwej drodze - bo sa jeszcze dwa wolne
    pasy ruchu.

    > Gdyby w Polsce rządziła Konfederacja nie miałbyś takich problemów a
    > twoje podatki nie byłyby marnowane na NIEPOTRZEBNE ZNAKI DROGOWE ;-)

    Tzn jak by zrobili z tymi zakazami zatrzymywania ?

    J.