  • 41. Data: 2021-10-05 17:47:47
    Temat: Re: Dobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/10/2021 16:32, _Master_ wrote:

    > Bo nie mają jeszcze wypranych mózgów.
    >
    > Nie wiedzą że nie da się i to robią ;-)
    >
    > A dlaczego ci sami nastolatkowie fascynują się lewactwem ;=)
    >
    > Jedziesz gościu stereotypami.

    A nie przeszkadza ci np, ze jeden z czolowych politykow tej partii ma
    sklonnosci pedofilskie, drugi publicznie kieruje grozby karalne, trzeci
    publicznie dywaguje na temat biustu postaci z kreskowki, trzeci na
    publicznej prezentacji ze swojego kompa pokazuje pulpit ze zdjeciem
    rozneglizowanej pani, a wszyscy oni chca chronic nasze dziec przed
    demoralizacja? Inteligencje samego Sosnierza moglismy poznac wczesniej
    podczas jego wystapien w parlamencie EU :)

    a i do lewicy czy lewactwa tak samo mi daleko jak do konfederacji.

  • 42. Data: 2021-10-05 20:16:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.10.2021 o 11:27, T. pisze:

> [...]
    ,18.8y,170.46h,88.8t/data=!3m7!1e1!3m5!1sqfmryfibrM9
    aScJs3Ca40g!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.go
    ogleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DqfmryfibrM9
    aScJs3Ca40g%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D
    203%26h%3D100%26yaw%3D26.954885%26pitch%3D0%26thumbf
    ov%3D100!7i16384!8i8192

    > No to który z tych znaków jest zbędny?

    Praktycznie wszytkie - muszą zostać te przy wjeździe na trasę
    łazienkowską (w lewo). I ograniczenie wysokości (choć i tak za późno;).
    Reszta - powtórzyć za całym węzłem i tyle. A pierszego kulsona co się na
    węźle ustawi z suszarką że 50 wysłać do pożyteczniejszych zajęć, tak
    żeby reszcie odechciało się głupich pomysłów. Zapewne coś się znajdzie -
    pastowanie butów kompanii reprezentacyjnej, może przeparkowywanie
    radiowozów.

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2021-10-05 20:18:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.10.2021 o 15:20, _Master_ pisze:

    > Wskaż która partia ma zacytowane przez Ciebie poglądy.

    I naprawdę myślisz, że najważniejsza dla minie jest ilość znaków?

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2021-10-05 20:40:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-05-października-2021 o 20:18, Shrek pisze:

    > I naprawdę myślisz, że najważniejsza dla minie jest ilość znaków?

    A myślisz że mam na myśli ilość znaków?

    Ty chyba nawet nie przeczytałeś tego co napisałeś ;-)

    Wstydzisz się teraz takich prawackich, szowinistycznych, radykalnych
    poglądów idących w poprzek POprawności POlitycznej? ;-)

  • 45. Data: 2021-10-05 21:32:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.10.2021 o 20:40, _Master_ pisze:

    > Ty chyba nawet nie przeczytałeś tego co napisałeś ;-)
    >
    > Wstydzisz się teraz takich prawackich, szowinistycznych, radykalnych
    > poglądów idących w poprzek POprawności POlitycznej? ;-)

    Zawsze trochę gwałcicie i wolelibyście żeby pedoś wam córkę macałniżby
    miała się uczyć o seksie?

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2021-10-06 11:37:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jebnięty jesteś?

  • 47. Data: 2021-10-06 17:45:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.10.2021 o 11:37, _Master_ pisze:
    > Jebnięty jesteś?

    Przecież to korwin a nie ja:P

    --
    Shrek

  • 48. Data: 2021-10-06 18:17:54
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-10-05 o 15:13, _Master_ pisze:

    > zakaz jazdy rowerów

    Dlaczego? Droga w mieście, ścieżki dla rowerów nie ma wzdłuż...

    > zakaz jazdy ciągników

    Dlaczego ten znak? Że mało ciągników jeździ? Wbrew pozorom całkiem
    sporo, ale dzięki temu znakowi nie pchają się na TŁ. Są to przede
    wszystkim wszelkiej maści ciągniki przedsiębiorstw ogrodniczych.

    > zakaz wyprzedzania przez ciężarówki

    Uwązasz, że mogą tam wyprzedzać?

    > Tak Ty mi tu wyjedziesz że przepisy. MYŚL człowieku

    Nie chodzi mi literalnie o przepisy, ale chyba nie chciałbyś, aby po TŁ
    jeździły ciągniki, rowerzyści, a ciężarówki wyprzedzały się po kilka km
    na dwóch pasach...
    T.

  • 49. Data: 2021-10-06 18:18:24
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-10-05 o 16:20, K pisze:

    > Czemu konfederacja najczesciej sie fascynuja nastolatkowie?

    Ale z tego się wyrasta... :-)
    T.

  • 50. Data: 2021-10-06 18:19:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-10-05 o 17:47, K pisze:

> [...]
    > podczas jego wystapien w parlamencie EU :)
    >
    > a i do lewicy czy lewactwa tak samo mi daleko jak do konfederacji.

    No i jeszcze chcieli zrobić skok na kasę z dotacji, ale przedwczesne
    ujawnienie tej informacji nieco im popsuło szyki i zrezygnowali. W
    prywatnej rozmowie dowiedziałem się, że planowanie nie jest
    przestępstwem, dopiero jakby wzięli... :-)
    T.