  • 31. Data: 2019-01-30 09:26:23
    Temat: Re: Dobry Googlofon, jaki?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-30 o 08:40, Liwiusz pisze:

    > Daj screeny, bo dogadać się z tobą nie sposób.

    No lezał telefon bez podłączenia gdziekolwiek i nagle pojawiły mu się 3
    ikonki do klikania. Też tak miałem w tablecie z Biedry, po 2
    latach...przywrócenie fabrycznych nie pomogło. Nie mam pojęcia czy
    wcześniej coś sciagnąłem i zainfekowało czy któraś z apek po czasie w
    opcji "reklama" nie pluła mi na ekran ikonkami. Malwarebytes wskazał mi
    ścieżkę i nie pamiętam jak to usunałem/wyłączyłem...bo chyba to było coś
    z apek "wbudowanych"a sam Malwarebytes nie ogarnał.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 32. Data: 2019-01-30 10:00:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-30 o 09:26, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > ścieżkę i nie pamiętam jak to usunałem/wyłączyłem...bo chyba to było coś
    > z apek "wbudowanych"a sam Malwarebytes nie ogarnał.

    Czyli nic nie wyjaśniłeś.
    Pewnie nawet nie potrafisz wskazać w internecie podobnych przypadków do
    twojego.
    Wydaje mi się, że albo zmyślasz, albo po prostu nie umiesz obsługiwać
    telefonu. Nie wyciągaj zatem wniosków ze spraw, o których nie masz pojęcia.
    A skoro nie umiesz nawet wiarygodnie opisać problemu, to nie dziw się,
    że nikt twoich wywodów nie będzie poważnie traktował.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2019-01-30 10:26:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-30 o 10:00, Liwiusz pisze:

    > Czyli nic nie wyjaśniłeś.

    Srałeś. Jak ci bardzo zależy, to mogę ci dokładnie odpisać bo chyba mam
    logi ze skanowania Malwarebytes. Napisałem przecież CO MI POMOGŁO a ty
    jesteś ślepy.

    > Pewnie nawet nie potrafisz wskazać w internecie podobnych przypadków do
    > twojego.

    Sam se poszukaj jak masz ochotę.

    > Wydaje mi się, że albo zmyślasz, albo po prostu nie umiesz obsługiwać
    > telefonu.

    Sronu, pisałem ze to tablet.

    > Nie wyciągaj zatem wniosków ze spraw, o których nie masz pojęcia.

    Widzę jak ty wyciagasz wnioski z tego co napisałem i jak rozumiesz
    problem. Ciemnośc widzę :)

    > A skoro nie umiesz nawet wiarygodnie opisać problemu, to nie dziw się,
    > że nikt twoich wywodów nie będzie poważnie traktował.

    Jak ktoś DOCZYTA że w takim przypadku skanowanie Malwarebytes pomaga to
    całkowicie zleje to co nabazgrałeś :]

  • 34. Data: 2019-01-30 10:30:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-30 o 10:26, LordBluzg(R) pisze:

    > Srałeś. Jak ci bardzo zależy, to mogę ci dokładnie odpisać bo chyba mam

    Szkoda czasu :)

    > Sam se poszukaj jak masz ochotę.

    Mam szukać rozwiązania nieopisanego przez ciebie problemu???

    > Jak ktoś DOCZYTA że w takim przypadku skanowanie Malwarebytes pomaga to
    > całkowicie zleje to co nabazgrałeś :]

    Nie ma znaczenia co tam sobie zmyślasz, skoro nawet nie umiesz
    uwiarygodnić wystąpienia problemu.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2019-02-05 19:23:32
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-30 o 08:40, Liwiusz pisze:

    > Daj screeny, bo dogadać się z tobą nie sposób.

    Dogadać? Ja z Tobą przecież nie gadałem.
    Nie robiłem żadnych screenów bo nie zamierzałem o tym z nikim rozmawiać.
    Udało się za to przywrócić ustawienia fabryczne, jak napisałem, więc
    wszystko działa aż do następnego włamu bo to stary Android.

    Po co i o co się ciskasz?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 36. Data: 2019-02-05 19:25:26
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-30 o 08:17, Chris pisze:

    > To chyba nigdy nie miałeś SONY,

    Bardzo dokładnie opisałem moje doświadczenia z Sony, więc chyba jednak
    coś tam miałem? :-D Ba! Mam nawet korespondencję z nimi.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 37. Data: 2019-02-06 21:35:29
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-29 o 14:53, Chris pisze:

    > Aktualnie chyba najlepsze wsparcie poza PIXEL-em ma OnePlus

    Właśnie go nabyłem w wersji 6T 8/128. Sądziłem, że obecny Nexus 6p jest
    szybki. Myliłem się :-D Te same programy zyskały nowe życie. Np.
    codziennie używany przeze mnie NaviExpert startuje prawie bezzwłocznie.
    Yanosik - 1s. Wchodzę do auta, błyskawicznie odpalam potrzebne apki i
    jadę zamiast czekać i czekać. Fajna rzecz.

    Szkoda tylko, że brak jest funkcji obsługi dzwonka taki jak:
    1. Progresywny dzwonek.
    2. Głośno gdy w kieszeni i wyciszenie dzwoniącego telefonu po wyjęciu z
    kieszeni.
    3. Głośność dzwonka zależna od hałasu otoczenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 38. Data: 2019-02-07 08:25:18
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 6 lutego 2019 21:35:32 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

    > Właśnie go nabyłem w wersji 6T 8/128.
    To ty masz lepszy telefon niż ja tablet.
    Mój laptop jest z 2012 roku (chyba).
    I nadal nieodczuwam potrzeby go wymieniać.
    Zastanawiam się kiedy tak będzie z smartfonami.

  • 39. Data: 2019-02-07 21:20:10
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-02-07 o 08:25, Bolko pisze:

    > To ty masz lepszy telefon niż ja tablet.
    > Mój laptop jest z 2012 roku (chyba).
    > I nadal nieodczuwam potrzeby go wymieniać.
    > Zastanawiam się kiedy tak będzie z smartfonami.

    Też się nad tym zastanawiałem. Podejrzewam, że nie jest niczym
    niezwykłym programowe postarzanie smartfonów lub też spowalnianie ich
    gdy bateria nie jest nowa. Tablety też mają lepsze chłodzeni więc można
    zaszaleć z CPU.

    Sporo zależy też od sposobu użytkowania. Na tablecie raczej nawigacji
    nie uruchamia się. Ta od NaviExperta jest wysoce niezoptymalizowana
    względem np. googlowej. Na niej doskonale widać potencjał urządzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek