  • 21. Data: 2019-01-28 22:32:04
    Temat: Re: Dobry Googlofon, jaki?
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 26/01/2019 06:19 PM, 2late wrote:

    > Dlaczego te listy sie roznia?
    >
    > https://download.lineageos.org/
    >
    > https://wiki.lineageos.org/devices/

    Juz moge sobie odpowiedziec:
    Lineage OS tez w miare szybko przestaje wspierac wiekszosc modeli i
    przechodzisz na partyzantke.

    Pozdrawiam--

  • 22. Data: 2019-01-28 22:41:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.01.2019 o 21:10, Marek S pisze:

    > - Brak lagowania przy posługiwaniu się aplikacjami.
    Wymuś tryb pracy.. "performance" czy jak on sie tam nazywa. Troszkę Ci
    skrobnie baterie, ale zawsze będzie żwawo reagował
    > - By zasobożerne aplikacje nie gryzły się ze sobą (np. NaviExpert z
    > Yanosikiem i czymś jeszcze w tle - bo już tak widywałem u innych)
    > - By Bluetooth miał dobry zasięg i wspierał bieżące technologie.
    to zależy w dużym stopniu od odbiorników. słuchawki stereo za 4 dolary
    mają zasięg 30cm. za 40 dolarów 3 metry. (z tym samym telefonem)
    > - By nie było problemów z odtwarzaniem różnych materiałów szkoleniowych
    > typu Udemy, Youtube i innych
    > - By wyświetlacz nie był zbyt ogromny. 5.5" jest w sam raz.
    > - Asystent głosowy.
    > - Możliwie długi okres aktualizacji OS.
    >
    > A wydać? Max 3500zł.
    Pixel3 w porównaniu do nexusa będzie lżejszy, dłużej wytrzyma na baterii
    i chyba spełni wszystkie krtyeria.
    > O bezpieczeństwie nie wspomnę.
    Taka sugestia do rozważenia w bezsenną noc. Być może, tak sobie tylko
    myślę, że jak zapłacisz 3 koła za telefon, to czujesz że powinien być
    bezpieczny nie? Czy to nie jest złudne, życzeniowe przekonanie? Bo
    jakbym był hakerem, to celowałbym we włamania do telefonów za co
    najmniej 3 tyś złotych, a całkowicie olałbym tanie modele i te z
    alternatywnym softem. mało ich (alternatywny soft), a ten co roota
    robił, na pewno "Lolkiem" nie jest. Więc może weź sprawy w swoje ręce i
    sam zadbaj o bezpieczeństwo, jakimś firewalem... i nie łudź się ze
    nowszy android jest bardziej bezpieczny. w sklepie play jest dużo
    "wirusów" i działają na każdym androidzie. OStatnio się nawet przyznali
    że testują oprogramowanie mobilne, na stacjonarnych urządzeniach. więc
    wystarczyło aktywować wirusa dopiero i tylko jak telefon jest w ruchu,
    a taki wirus w laboratoriach google był niewykrywalny. jak długo taka
    sytuacja trwała 10 lat?

  • 23. Data: 2019-01-28 23:21:37
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-28 o 22:41, ToMasz pisze:

    > Wymuś tryb pracy.. "performance" czy jak on sie tam nazywa. Troszkę Ci
    > skrobnie baterie, ale zawsze będzie żwawo reagował

    Gdzie to się ustawia w Androidzie 8? Nie widziałem takowej opcji.

    > to zależy w dużym stopniu od odbiorników. słuchawki stereo za 4 dolary
    > mają zasięg 30cm. za 40 dolarów 3 metry. (z tym samym telefonem)

    Mam słuchawki za 1600zł jeśli to wyznacznik.

    > Pixel3 w porównaniu do nexusa będzie lżejszy, dłużej wytrzyma na baterii
    > i chyba spełni wszystkie krtyeria.

    Oby - bo nie chcę wdepnąć w kosztowną minę.

    > Taka sugestia do rozważenia w bezsenną noc. Być może, tak sobie tylko
    > myślę, że jak zapłacisz 3 koła za telefon, to czujesz że powinien być
    > bezpieczny nie?

    Uproszczę temat, bo chyba rozważania tego typu są niecelowe. Mam od
    zawsze jakiegoś starego HTC Desire. Leży bo mam nadmiarową kartę SIM.
    Wszyscy znajomi przeszli na mój firmowy numer telefonu już dawno temu.
    No i nie dalej jak przedwczoraj zaglądam do niego ... i widzę 3
    animowane ikonki Androida na wyświetlaczu, zachęte do wybrania
    właściwej, jakieś kody kolorowe i napis iż mam zapłacić aby coś tam. Nie
    korzystam w nim z WiFi, nie mam żadnych aplikacji dodatkowych. Gdybym
    nie mógł przywrócić ustawień fabrycznych, to zwyczajnie wyrzuciłbym ten
    telefon. Być może sytuacja się powtórzy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 24. Data: 2019-01-29 10:04:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-28 o 23:21, Marek S pisze:
    > 3 animowane ikonki Androida na wyświetlaczu, zachęte do wybrania
    > właściwej, jakieś kody kolorowe i napis iż mam zapłacić aby coś tam.

    Zajebiście konkretny opis.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2019-01-29 14:53:59
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-01-28 o 21:10, Marek S pisze:

> [...]
    > typu Udemy, Youtube i innych
    > - By wyświetlacz nie był zbyt ogromny. 5.5" jest w sam raz.

    Aktualnie chyba najlepsze wsparcie poza PIXEL-em ma OnePlus ale zobaczył
    bym też SONY mimo tego że ich telefony się słabo sprzedają to
    oprogramowanie jest pewne jak skała.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 26. Data: 2019-01-29 20:39:37
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-29 o 10:04, Liwiusz pisze:

    > Zajebiście konkretny opis.

    Zapytaj, to odpowiem

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 27. Data: 2019-01-29 21:06:09
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-29 o 14:53, Chris pisze:

    > Aktualnie chyba najlepsze wsparcie poza PIXEL-em ma OnePlus

    Nooo... to może być niezła opcja i znacznie tańsza. Pixel przegina z
    ceną. Patrzę na 6T - niby ma znacznie większy wyświetlacz niż 5.5 cala
    ale szerokość ta sama, co mój obecny.

    Niepokoi mnie "glass cover" w danych technicznych. Nie wiem jak to
    interpretować. Czy jest to powłoka szkła czy naklejka zabezpieczająca?
    Jeśli to drugie, to podziękuję. W Nexusie szkło jest tak twarde, że
    trzeba mieć talent by je porysować. Nawet klucze w kieszeni tego nie
    dokonały.

    > ale zobaczył
    > bym też SONY mimo tego że ich telefony się słabo sprzedają to
    > oprogramowanie jest pewne jak skała.

    Sony... ta firma to beznadziejna obsługa klienta. Mam z nią bardzo
    przykre doświadczenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 28. Data: 2019-01-29 23:20:40
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/01/2019 01:53 PM, Chris wrote:

    > Aktualnie chyba najlepsze wsparcie poza PIXEL-em ma OnePlus ale zobaczył
    > bym też SONY mimo tego że ich telefony się słabo sprzedają to
    > oprogramowanie jest pewne jak skała.

    A ja myslalem ze Nokia z czystym androidem i czestymi aktualizacjami.

    Pozdrawia

  • 29. Data: 2019-01-30 08:17:48
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-01-29 o 21:06, Marek S pisze:

    > Sony... ta firma to beznadziejna obsługa klienta. Mam z nią bardzo
    > przykre doświadczenia.

    To chyba nigdy nie miałeś SONY, mam od lat telefon, table (z androidów)
    i oprócz tego że telefon padł parę razy to złego słowa nie powiem o
    obsłudze telefonicznej. Miałem kiedyś laptopa SONY i po kupnie okazało
    się że że nie czyta 2-warstwy płyt BD, telefon na infolinię, na drugi
    dzień był kurier po laptopa z własnym specjalnym opakowaniem do
    transportu laptopów, po 5 dniach wrócił po wymianie napędu z odręcznie
    podpisanymi przeprosinami i specjalną szmatką do czyszczenia ekranów,
    bardzo wysokiej jakości, najlepsza jaką miałem i służy do dziś po chyba
    12 latach.

  • 30. Data: 2019-01-30 08:40:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-29 o 20:39, Marek S pisze:

    > Zapytaj, to odpowiem

    Daj screeny, bo dogadać się z tobą nie sposób.

    --
    Liwiusz