  • 1. Data: 2020-02-20 19:28:33
    Temat: VW ma się znakomicie, handlarze zdychają
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://m.manager-magazin.de/unternehmen/autoindustr
    ie/auto-wichert-insolvenz-vw-haendler-stuerzen-ueber
    -leasing-diesel-elektroautos-a-1304894.html

    20-30% straty na każdym leasingowym dieslu to grubo no i polegli, VW wkleił im
    niezłego syfa no ale w sumie dobrze że nauczkę dostali reszta przestanie mieć
    złudzenia że dobry wujek im w razie kłopotów pomoże ;-)

  • 2. Data: 2020-02-23 13:40:21
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Sytuacja została poprawnie zidentyfikowana już półtorej roku temu przez eksperta:

    Laut Aussagen von Branchenkenner Ferdinand Dudenhöffer müssen Autohändler
    Wertverluste in Höhe von 20 bis 30 Prozent bei diesen sogenannten Leasingrückläufern
    hinnehmen. Das belastet die Bilanzen vieler Händler, die mit dem Autoverkauf ohnedies
    nur kümmerliche Margen erwirtschaften. Dudenhöffer prophezeite bereits vor gut
    eineinhalb Jahren, dass das Thema Leasing-Rückläufer ordentlich Sprengkraft entfalten
    werde. Es scheint, als würde er recht behalten.

    Pytanie za 100 punktów: kiedy zaczną padać polscy dealerzy VW ?

  • 3. Data: 2020-02-23 22:25:42
    Temat: Re: VW ma się znakomicie, handlarze zdychają
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Feb 2020 04:40:21 -0800 (PST), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

> [...]
    > eineinhalb Jahren, dass das Thema Leasing-Rückläufer ordentlich
    > Sprengkraft entfalten werde. Es scheint, als würde er recht

    czyli o co chodzi - handlarze sie zobowiazali odkupic auta
    poleasingowe drogo, a teraz nie moga sprzedac ?

    Czy czynsz by z gory ustalony, a teraz uzywki nikt nie chce tak drogo
    sprzedac ... ale to handlarze leasingowali, czy VW :-)

    > Pytanie za 100 punktów: kiedy zaczną padać polscy dealerzy VW ?

    Jak sie Prezes wk*. Albo jak Merkel podpadnie Morawieckiemu :-)

    Bo u nas handlarze nie leasinguja.

    J.

  • 4. Data: 2020-02-23 22:26:46
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >würde er recht behalten.

    >Pytanie za 100 punktów: kiedy zaczną padać polscy dealerzy VW ?

    Gdy zrozumiesz, ze jestes na polskojezycznej grupie.

  • 5. Data: 2020-02-24 07:39:53
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --czyli o co chodzi - handlarze sie zobowiazali odkupic auta
    poleasingowe drogo, a teraz nie moga sprzedac ?

    zasadniczo to moga 20-30% ponizej tego co zaplacili firmie leasingowej :-)

    --Czy czynsz by z gory ustalony, a teraz uzywki nikt nie chce tak drogo
    sprzedac ... ale to handlarze leasingowali, czy VW :-)

    handlarze i to oni poplyneli finansowo

    --Bo u nas handlarze nie leasinguja.

    znajomy ma B8 to podpytam kto w DR

  • 6. Data: 2020-02-24 07:43:34
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --znajomy ma B8 to podpytam kto w DR

    https://www.vwleasing.pl/

    czyli w PL VW sam sie zamotal :-)

  • 7. Data: 2020-02-24 14:04:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-23 o 22:26, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Przemek Jedrzejczak"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Gdy zrozumiesz, ze jestes na polskojezycznej grupie.

    Też mnie irytuje, jak ktoś mówi "półtorej roku" :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2020-02-24 15:58:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-02-2020 o 22:25, J.F. pisze:

    > czyli o co chodzi -

    No właśnie.
    Co za dureń wrzuca jakieś bzdury w obcym języku?

  • 9. Data: 2020-02-24 16:45:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    --znajomy ma B8 to podpytam kto w DR
    >https://www.vwleasing.pl/
    >czyli w PL VW sam sie zamotal :-)

    Albo inaczej kalkulowal, a ze w Polsce ceny uzywek tak nie spadly, to
    jeszcze na tym zarobi :-)

    Patrze sobie w kalkulator na T-Roc, cena brutto 85590, rata 1088
    netto,
    czyli 1338 brutto, 48 tys w 36 miesiecy ... no, moze i ktos straci.

    wersja 2 - 10% oplaty wstepnej, rata 877 netto, 1078 brutto,
    39 tys w 3 lata .. tylko ta pierwsza wplata to 8559 zl, czy plus VAT ?

    J.

  • 10. Data: 2020-02-24 17:51:11
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Znajomy szukał auta na firmę (wpłata max 20 tys) i Passat był sporo tańszy niż
    Mondeo.