  • 11. Data: 2017-11-12 09:05:25
    Temat: Re: Dolna granica ceny za nową oponę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Lisciasty pisze tak:

    > No właśnie próbuję to ustalić :P
    >
    > L.

    Ja je bym kupił.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 12. Data: 2017-11-12 10:33:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 listopada 2017 09:01:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > To sa opony bieznikowane.
    > W moim przypadku (probowałem kilka zestawow) sprawa wyglada tak, ze imo
    > jezdza dobrze a zimówki nawet bardzo dobrze ale sa duzo bardziej pdoatne
    > na uszkodzenia. Wiec imo nie warto.

    Ale dwa lata gwarancji daja na te bieżnikowane więc nie tak stanowczo "nie warto"
    W Biedronce ostatnio opny widziałem za bodajże 140zł
    Kupiłem tydzień temu do multipli nówki bieżnikowane całoroczne za 100zl szt z
    dwuletnia gwarancją
    Za dwa lata opinie o nich napiszę;)

  • 13. Data: 2017-11-12 11:08:50
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-11-11 o 18:59, Lisciasty pisze:
    > Słabo znam się na oponach. Potrzebuję kupić 2 sztuki zimówek
    > 165/70R14, szperając tu i ówdzie znajduję oferty nawet za 100-120 zł/sztuka.
    > Czy taka opona jest coś warta, czy nie warto oszczędzać i lepiej dać
    > te 200 zeta za sztukę? Wozidło to Fabia 2 70KM, Vmax 160 ;)

    Poleciłbym Dębicę Frigo, ale na mokrym po 2 latach użytkowania podobno
    robi się śliska na mokrym

    Jeżdżę od 3 sezonów na tym i polecam:

    https://www.ceneo.pl/11412306

  • 14. Data: 2017-11-12 15:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > 140zł Kupiłem tydzień temu do multipli nówki bieżnikowane całoroczne
    > za 100zl szt z dwuletnia gwarancją Za dwa lata opinie o nich

    Własnie mam jedna sztuke z multipli do odesłania. Lezy od dwóch miesiecy
    i nie mam czasu. Trzeba spakować, wysłać o wizycie u gumiarza,
    sciagnieciu etc nie wspominajac.
    Potem jeszcze pewnie ze sprzedajacym trzeba bedzie walczyc zeby za koszt
    odesłana tez oddał...
    Ale to jest uszkodzenie wewnetrzne a zdarzyło mi sie tez ze uszkodził się
    bok opony - i co? Takiego uszkodzenia nikt ci nie uzna przy reklamacji.
    Inna opona złapała kapcia co w kupowanych jako nowe nie zdarzyło mi się
    od kilkuset tysiecy km. Przypadek - byc moze. Ale stwierdziłem ze nie
    warto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 15. Data: 2017-11-12 17:43:43
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > Czy taka opona jest coś warta, czy nie warto oszczędzać i lepiej dać
    > te 200 zeta za sztukę? Wozidło to Fabia 2 70KM, Vmax 160 ;)

    Lepiej dać więcej. Kupiłem kiedyś dwie tańsze opoby bodajże Fuldy i po dwóch
    latach (po gwarancji) je powybrzuszało, że zaczęły bić. Do wyrzucenia. Trza
    było wtedy dodać po 40 zeta i kupic Mokki, Continentalki albo Michelinki i
    byłby święty spokój na lata.

    --
    Pozdraiwam
    Endriu

  • 16. Data: 2017-11-13 15:36:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >wyrzucenia. Trza było wtedy dodać po 40 zeta i kupic Mokki,
    >Continentalki albo Michelinki i byłby święty spokój na lata.

    Ale Fulda to w miare markowa opona.
    Wychodzi wiec na to, ze trza bylo kupic najtansza chinszczyzne, skoro
    nie rato przeplacac :-)

    J.