  • 21. Data: 2012-05-26 15:25:55
    Temat: Re: Domowe sposoby na parującą szybę w kasku
    Od: dunno <blackkadarka@_NOSPAM_gmail.com>

    Leszek Karlik napisal

    > On Sat, 14 Nov 2009 11:15:52 +0100, mysiar <p...@w...pl> wrote:

    > [...]

    > Ja rozwiązałem ten problem za pomocą soczewek kontaktowych. :-)

    > Ale jakbym nie mógł jeździć w soczewkach, to maska Respro Foggy powinna
    > być niezłym rozwiązaniem. (HJC ma takie maski dedykowane do chyba 2 modeli
    > swoich kasków, Lazer do jednego).

    A ja zdecydowalem sie takze na soczewki tylko nie tradycyjne a tak zwane
    ORTOSOCZEWKI. Zakladam je sobie na noc i pozniej mam z glowy caly dzien.
    Widze bez problemu:) wygoda przede wszystkim:) jezeli chcecie sie czegos
    dowiedziec to zajrzyjcie na strone nowego wzroku oni maja cos takiego w
    ofercie:) pozdrawiam

  • 22. Data: 2012-05-26 15:34:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-26 15:25, dunno pisze:

> [...]
    > Widze bez problemu:) wygoda przede wszystkim:) jezeli chcecie sie czegos
    > dowiedziec to zajrzyjcie na strone nowego wzroku oni maja cos takiego w

    spierd... z tym spamem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 23. Data: 2012-05-26 16:44:35
    Temat: Re: Domowe sposoby na paruj?c? szyb? w kasku
    Od: Glub <g...@g...com>

    Ortosoczewki sa do dupy a nie do oka... Zmniejszaja
    tlenoprzepuszczalnosc a przy zamknietym oku i tak jest lipa...
    Lepiej juz jakies dzienne lub dwutygodniowe.

    --
    Glub,
    przerosnieta wrotka SW-T400