  • 21. Data: 2019-06-07 11:58:09
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-06-07 o 11:30, p...@g...com pisze:
    > --Mnie dwa rowery (marketowe) wyjęli z balkonu z 2 piętra w nocy po cichu.
    >
    > mieszkasz w Londynie ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=KFVew9lztqs

    Ja pierdzielę, ale akcje...
    Zastanawia mnie tylko - jeśli nawet przetną zabezpieczenia to bez
    kluczyka mogą tylko pchać? To dość łatwe do złapania...
    T.
    Ps. Bynajmniej nie w Londynie :-) I chwalę sobie...

  • 22. Data: 2019-06-07 12:44:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Mnie dwa rowery (marketowe) wyjęli z balkonu z 2 piętra w nocy po
    >cichu.

    >mieszkasz w Londynie ?
    >https://www.youtube.com/watch?v=KFVew9lztqs

    Niezle akcje.
    Ten z tylnego samochodu nie mial klaksonu, czy wolal nie ryzykowac
    szyby ?

    Ale ... we Wroclawiu walaja sie hulajnogi LimeS ... i widac nie
    kradna.
    Teraz doszly jeszcze Hive.
    Czyzby elektroniczne zabezpieczenia dobre, a jeszcze do tego sledzenie
    GPS mamy ...

    J.

  • 23. Data: 2019-06-07 13:51:10
    Temat: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestem chwilowo mile zaskoczony stanowiskiem ministerstwa infrastruktury. Hulajnoga
    elektryczna na byc w kategorii osobistych srodkow transportu i ma byc pojazdem z
    troche wiekszymi uprawnieniami dla kierujacego niz ma rowerzysta. Hulajnoga
    elektryczna bedzie mozna poruszac sie po chodniku jesli droga dla pojazdow nie bedzie
    miala ograniczenia do 30/h. Na chodniku pierwszenstwo beda mieli piesi. Na drogach
    dla rowerow jazda bez ograniczen. Uwazam ze to bardzo rozsadne rozwiazanie. Sa
    jeszcze uregulowania co do wagi, wymiarow, predkosci. W zasadzie wszystkie
    sprzedawane hulajnogi elektryczne spelniaja wymagania.

  • 24. Data: 2019-06-07 15:12:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Hulajnoga elektryczna bedzie mozna poruszac sie po chodniku jesli
    >droga dla pojazdow nie bedzie miala ograniczenia do 30/h.

    Taa ... do dlaczego rowerom nie pozwolic identycznie.
    Ewentualnie rowerom, o ile jada wolniej niz 25km/h

    >Na chodniku pierwszenstwo beda mieli piesi.

    Pusty zapis ?
    z 25km/h hulajnogi nie zatrzymasz w miejscu.

    Czy po prostu nie chca miec powtorki z Krakowa - i teraz zawsze
    hulajnogista bedzie winny.

    >Na drogach dla rowerow jazda bez ograniczen.
    >Uwazam ze to bardzo rozsadne rozwiazanie. Sa jeszcze uregulowania co
    >do wagi, wymiarow, predkosci. W zasadzie wszystkie sprzedawane
    >hulajnogi elektryczne spelniaja wymagania.

    Ale ile promili mozna miec w czasie jazdy ? :-)

    J.

  • 25. Data: 2019-06-07 17:40:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na chuj mnie sie o to wszysko pytasz? Pies jak nie ma co robic to sobie jaja lize.

  • 26. Data: 2019-06-08 11:00:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Hulajnoga elektryczna bedzie mozna poruszac sie po chodniku jesli droga dla
    pojazdow nie bedzie miala ograniczenia do 30/h. Na chodniku pierwszenstwo beda mieli
    piesi.

    Dodałbym jeszcze jakieś ograniczenie dla hulajnogi na chodniku, np. do
    15 km/h.

    --
    MN

  • 27. Data: 2019-06-08 11:30:12
    Od: <2...@8...113012.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Taa ... do dlaczego rowerom nie pozwolic identycznie.
    > Ewentualnie rowerom, o ile jada wolniej niz 25km/h

    > Pusty zapis ?

    Pusty to ty masz czerep J.F.

    > z 25km/h hulajnogi nie zatrzymasz w miejscu.

    Sam wymyśliłeś 25 dla rowerów na chodniku, szybciutko na hulajnogi to
    przerzuciłeś i dyskutujesz sam z sobą? Gratulacje!

    --
    'Tom N'

  • 28. Data: 2019-06-08 11:30:33
    Od: <1...@7...113033.invalid> (Tom N)

    Marcin N w

> [...]
    piesi.

    > Dodałbym jeszcze jakieś ograniczenie dla hulajnogi na chodniku, np. do

    Po co ograniczenie do 15, skoro ma być ograniczenie do prędkości pieszych?

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2019-06-08 12:33:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spoleczenstwa skladaja sie z ludzi madrych i glupich. Madrym ogranicznik predkosci
    zbedny glupi jak by mieli trzy ograniczniki to tez nie beda uzywali. Wczoraj bez
    zadnego problemu i ujmy na honorze jechalem wsrod pieszych z predkoscia z jaka szli
    chodnikiem. W kilku sytuacjach kiedy chcialem wyprzedzic pieszych to nie dzwonilem za
    nimi tylko prosilem zeby przepuscili. I znowu dla niektorych bedzie dziwne bo wszyscy
    poproszeni z usmiechem mnie przepuszczali.

  • 30. Data: 2019-06-08 12:49:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Spoleczenstwa skladaja sie z ludzi madrych i glupich. Madrym ogranicznik predkosci
    zbedny glupi jak by mieli trzy ograniczniki to tez nie beda uzywali.

    Z tym, że głupi będą mieli wymówkę: "nie ma zakazu jazdy 90 na godzinę,
    to jadę" (a są też takie hulajnogi, co 90 pojadą).

    Gdy im narzucisz V max to nawet nie policja, ale piesi spacyfikują
    takiego pirata chodnikowego w imię prawa.

    --
    MN