  • 11. Data: 2019-06-06 22:10:56
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2019 14:37:40 UTC-5 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

    Polipropylenowe potniesz byle scyzorykiem.
    A jak przypniesz i ktos nie odepnie to akumulatory zawedzi jak bedzie mial czas.

    Czyli tak naprawde zabieranie ze soba wszedzie to jedyna opcja. I chyba nie taka zla.

  • 12. Data: 2019-06-06 22:26:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Optymalne przy zabieraniu bedzie dorobienie dwoch malych kolek zeby mozna ja bylo
    postawic prawie w pionie i pchac albo ciagnac jak walizke na kolkach. Z 75% masy
    hulajnogi przypada na przednie kolo z silnikiem. Srodek ciezkosci bylby nisko. Taki
    myk jest do zrobienia. Da sie przeciac linke z nylonu albo polipropylenu nozykiem. To
    linka z rdzeniem z kevaru. Sa do kupienia nie sa drogie. Mozna polaczyc dwie
    technologie, kinka z kewlaru i linka stalowa razem. Jedna odporna na nozyce druga na
    scyzoryk. Pomyslowe sa zabezpieczenia z plaskownikow stalowych laczone jak drewniana
    calowka. Plaskownik jest duzo odporniejszy na nozyce niz pret.

  • 13. Data: 2019-06-06 22:43:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Jak sa takie co jada 80km/h albo kosztuja 12 tysiecy to pewno sa i takie co maja
    kola 16 cali. Duze kola sa potrzebne do jazdy po nierownym podlozu. Na Piotrkowskiej,
    taka duza ulica-deptak w Lodzi, chodniki i jezdnia sa jak stol rowne. Zadnego
    dyskomfortu przy kolach jakie ma moja hulajnoga nie doswiadczylem. Utwardzone alejki
    w parku na zdrowiu tez w niczym nie przeszkadzaly. Drogi jak dla rowerow sa w sam raz
    dla elektrycznych hulajnog. Poza tym porownanie zwyklej hulajnogi do elektrtycznej to
    jak porownanie barwy na kurierze do kurwy na barierze. To ze takie same litery w
    obydwu przypadkach nic nie znaczy.

    Czy polnymi drogami to porafi jeździć?

    --
    MN

  • 14. Data: 2019-06-06 23:08:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Takie z kilowatowymi albo i wiekszymi silnikami pewno dadza rade jezdzic. Wjechalem
    dzisiaj na lake. Jazda trudno to nazwac. Widac bylo jak sie meczyla. Gaz opor a ona
    ledwo jedzie. Wyjechalem na asfalt i lzy za uszy mi plynely.

  • 15. Data: 2019-06-07 00:51:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odlaczylem od ladowarki i pokombinowalem jak przymocowac dodatkowe dwa kolka zeby jak
    walizke ciagnac. Banalnie proste. Jutro jade kupic dwa male kolka od rolek.

  • 16. Data: 2019-06-07 07:09:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Odlaczylem od ladowarki i pokombinowalem jak przymocowac dodatkowe dwa kolka zeby
    jak walizke ciagnac. Banalnie proste. Jutro jade kupic dwa male kolka od rolek.

    Zrobisz zdjęcie, gdy skończysz?

    --
    MN

  • 17. Data: 2019-06-07 08:11:28
    Od: p...@g...com

    m365 to chyba aktualnie najlepszy wybor (btw u chinczyka w promce 300EUR)
    jest tez wersja pro, ciagnie do 45 km/h ale to juz za grubo :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=-bEQEDuVGUc

  • 18. Data: 2019-06-07 09:52:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 czerwca 2019 21:20:55 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Opowiedz, co robisz, żeby jej nie ukradli spod sklepu.
    > Chyba nie planujesz taszczyć ją ze sobą wszędzie?
    Mam dwa razy droższy rower jak ta hulajnoga i przez dwa latra jeszcze mi go nie
    zwinęli
    A nie bawię się w przypinanie pod sklepami
    Czasami jak gdzieś dłużnej ma stać to ulockiem za 50zł go przypinam do słupa czy
    innej ławki

  • 19. Data: 2019-06-07 10:46:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-06-07 o 09:52, Kris pisze:

> [...]
    > A nie bawię się w przypinanie pod sklepami
    > Czasami jak gdzieś dłużnej ma stać to ulockiem za 50zł go przypinam do słupa czy

    To kwestia łutu szczęścia.
    Dzieciakowi zajumali rower spod poczty - też był taki "hop do przodu" i
    nie zapinał.
    Mnie dwa rowery (marketowe) wyjęli z balkonu z 2 piętra w nocy po cichu.
    Policjant opowiadał, że poprzedniej nocy ukradli rower z balkonu na 7.
    piętrze w 10-piętrowym bloku. podobno złodzieje mieli niebywałe
    szczęście, bo właścicielką była jakaś mistrzyni Polski w sportach walki.
    Jakby się obudziła to lecieliby zaraz za rowerem w tego balkonu...
    T.

  • 20. Data: 2019-06-07 11:30:20
    Od: p...@g...com

> [...]
    > szczęście, bo właścicielką była jakaś mistrzyni Polski w sportach walki.
    > Jakby się obudziła to lecieliby zaraz za rowerem w tego balkonu...

    mieszkasz w Londynie ?
    https://www.youtube.com/watch?v=KFVew9lztqs