  • 1. Data: 2009-05-09 08:41:30
    Temat: Dostęp do plików użytkownika padnietego systemu XP
    Od: roman rumian <r...@a...edu.pl>

    Kochani,

    padł mi systemowy dysk win-xp, ale juz zreanimowałem system, natomiast
    nie moge się dostac do plików uzytkownika (moich) w katalogach
    \My_documents czy |application_data gdzie mam swoja pocztę i inne ważne
    dokumenty.

    Jak sie do nich dostac ??

    Sprawa bardzo pilna

    Pozdrawiam

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2009-05-09 08:55:37
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2009 10:41:30 +0200, roman rumian napisał(a):

> [...]
    > nie moge się dostac do plików uzytkownika (moich) w katalogach
    > \My_documents czy |application_data gdzie mam swoja pocztę i inne ważne

    Napisac nowa klase do odzyskiwania danych;)

  • 3. Data: 2009-05-09 21:40:11
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    roman rumian <r...@a...edu.pl> napisał(a):
> [...]
    > moge się dostac do plików uzytkownika (moich) w katalogach \My_documents
    > czy |application_data gdzie mam swoja pocztę i inne ważne dokumenty.

    Nadać sobie uprawnienia.

    > Sprawa bardzo pilna

    To nie znaczy, że musisz pisać na niewłaściwą grupę.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/